• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Lite nya band till Super Compressorn. 🤔

image.jpg

Hur förklarar man detta fenomen. Klar tavla, blir perfekt spegel under vattnet?

20220107_105720.JPG

20220107_105724.JPG

På tal om reflektioner kom jag att tänka på när man kikar på klockan (gäller nog allt med något typ av AR behandlat glas) i spegeln. Blir liksom dubbelt av allt på tavlan. Vet inte hur man ska förklara. Någon som tänkt på det och kan förklara varför de blir så?

Om någon önskar avyttra en C60 Trident mk3 38 mm eller en C63 gmt (båda med svart tavla) så hör gärna av er, försöker en gång här innan jag beställer på CW:s hemsida 😃

3 frågor.
Ni som har beställt från CW sen England gick ur EU, blir det ett påslag på runt 25 % ?

Sen en annan fundering på C63 Sealander, är det pushpins eller skruvar där man kan korta länken ?

Har C63 Sealander on the fly justering i länken ?

3 frågor.
Ni som har beställt från CW sen England gick ur EU, blir det ett påslag på runt 25 % ?

Sen en annan fundering på C63 Sealander, är det pushpins eller skruvar där man kan korta länken ?

Har C63 Sealander on the fly justering i länken ?
Det är inget påslag vid köp då CW är momsregistrerade i Sverige.
Det är pushpins.
Japp, det är on the fly justering i länken.

Det är inget påslag vid köp då CW är momsregistrerade i Sverige.
Det är pushpins.
Japp, det är on the fly justering i länken.
Tack för svaret
Vad trevligt att slippa påslaget och grymt med justering i länken.
Trist med pushpins dock även om det blir till ett icke problem när länken väl är kortad.
Är det endast en hemsida dom har nuförtiden med christoperward.com ?
Fick för mig att det fanns en till förut och att priserna kunde diffa.

Tack för svaret
Trist med pushpins dock även om det blir till ett icke problem när länken väl är kortad.
Det är bara den sidan som gäller vad jag vet.

Senast ändrad:
Tack för svaret
Tror det bara är den där sidan som gäller. Sedan kan ju priset variera lite beroende på om man väljer pund eller euro. Man brukar oftast tjäna lite på om man väljer pund men hur det är nu ska jag låta vara osagt då jag inte har koll på växelkurserna mot kronan just nu.
Edit: Sen har du ju rabattkoden 100LOUPE24

Senast ändrad:
Tror det bara är den där sidan som gäller. Sedan kan ju priset variera lite beroende på om man väljer pund eller euro. Man brukar oftast tjäna lite på om man väljer pund men hur det är nu ska jag låta vara osagt då jag inte har koll på växelkurserna mot kronan just nu.
Edit: Sen har du ju rabattkoden 100LOUPE24
Tack 👍
Edit: Provade rabattkoden men den funkade ej.
Kanske finns fler.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp