Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur förklarar man detta fenomen. Klar tavla, blir perfekt spegel under vattnet?
Wow!Nytt in, Lympstone presenterar sig.
Bästa appen!Lite metrics som jag testat att få fram. Klart bra inom det specificerade intervallet med +/- 20spd.
Kan förövrigt rekommendera appen. Bättre än Toolwatch.io i mina ögon och snyggare app på iOS
Vad får ni era kring?
Verkligen.Bästa appen!
Tack för tipset, gav upp på toolwatch till sist.Lite metrics som jag testat att få fram. Klart bra inom det specificerade intervallet med +/- 20spd.
Kan förövrigt rekommendera appen. Bättre än Toolwatch.io i mina ögon och snyggare app på iOS
Vad får ni era kring?
Väldigt intressant! Ska bli oerhört kul att se sen. Dags att börja spara pengar kanskeFrån senaste numret av Loupe.
Spännande. Älskar BP fifty fathoms. Inlägget i vridringen tar tydlig inspiration därifrån. Har du nyligen fått hem tidningen? Jag har inte fått min än nämligen. Förra gången fick jag två så de kanske tycker att jag fått nog.Från senaste numret av Loupe.
Min kom idag iafSpännande. Älskar BP fifty fathoms. Inlägget i vridringen tar tydlig inspiration därifrån. Har du nyligen fått hem tidningen? Jag har inte fått min än nämligen. Förra gången fick jag två så de kanske tycker att jag fått nog.
Men du!Jag gillar att CW är ett så engagerat företag. De har alltid en massa CSR engagemang på gång. Inte för att den här var så snygg men det går till en bra sak och det blir ju dessutom en given nationaldagsklocka.
Det är inget påslag vid köp då CW är momsregistrerade i Sverige.3 frågor.
Ni som har beställt från CW sen England gick ur EU, blir det ett påslag på runt 25 % ?
Sen en annan fundering på C63 Sealander, är det pushpins eller skruvar där man kan korta länken ?
Har C63 Sealander on the fly justering i länken ?
Tack för svaretDet är inget påslag vid köp då CW är momsregistrerade i Sverige.
Det är pushpins.
Japp, det är on the fly justering i länken.
Det är bara den sidan som gäller vad jag vet.Tack för svaret
Vad trevligt att slippa påslaget och grymt med justering i länken.
Trist med pushpins dock även om det blir till ett icke problem när länken väl är kortad.
Är det endast en hemsida dom har nuförtiden med christoperward.com ?
Fick för mig att det fanns en till förut och att priserna kunde diffa.
Tror det bara är den där sidan som gäller. Sedan kan ju priset variera lite beroende på om man väljer pund eller euro. Man brukar oftast tjäna lite på om man väljer pund men hur det är nu ska jag låta vara osagt då jag inte har koll på växelkurserna mot kronan just nu.Tack för svaret
Vad trevligt att slippa påslaget och grymt med justering i länken.
Trist med pushpins dock även om det blir till ett icke problem när länken väl är kortad.
Är det endast en hemsida dom har nuförtiden med christoperward.com ?
Fick för mig att det fanns en till förut och att priserna kunde diffa.
TackTror det bara är den där sidan som gäller. Sedan kan ju priset variera lite beroende på om man väljer pund eller euro. Man brukar oftast tjäna lite på om man väljer pund men hur det är nu ska jag låta vara osagt då jag inte har koll på växelkurserna mot kronan just nu.
Edit: Sen har du ju rabattkoden 100LOUPE24
Tror det är 100LOUPE24 när man handlar i Pund och 120LOUPE24 när det är Euro som gäller.Tack
Edit: Provade rabattkoden men den funkade ej.
Kanske finns fler.