• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Tror det är 100LOUPE24 när man handlar i Pund och 120LOUPE24 när det är Euro som gäller.

Nya Ukraina modellen var lite lockande ändå, men man får kanske nöja sig med ett gult nato till c65an.

c65.jpg
Ja det var just Ukraina modellen jag blev sugen på.
Provade även denna kod men funkade ej.
Kom på att det kanske inte funkar med rabattkoder när en del av vinsten ska gå till välgörenhet.
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Screenshot_20220402-125536.png


Spännande initiativ! Till C60 och framöver förmodligen C63.
Jag köpte FKM-gummi med curved ends till min gamla C60 Abyss. Det satt helt perfekt :) tror att det är precis de som watchwear säljer även om jag inte beställde därifrån. Ifall någon funderat på det och vill ha ett billigare alternativ dvs. Har inte testat någon annan storlek än 22mm till 42mm-boetten ska tilläggas.
 

Crispie

Rolex
Jag köpte FKM-gummi med curved ends till min gamla C60 Abyss. Det satt helt perfekt :) tror att det är precis de som watchwear säljer även om jag inte beställde därifrån. Ifall någon funderat på det och vill ha ett billigare alternativ dvs. Har inte testat någon annan storlek än 22mm till 42mm-boetten ska tilläggas.
Jag vill minnas att det var ett sånt som @Anatta hade köpt till den C63 GMT som jag köpte av honom(!?) Vilket bör betyda att även 20mm sitter som en smäck på C63 ivf. 👍
 

HSK

Patek
2-Faktor
Ny vintageinspirerad C65 lanseras på torsdag. Eventuellt flera olika modeller, lite oklart vad man menar med "a new watch collection" eller om det bara är olika färgkombinationer som avses.

FB_IMG_1650110791679.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Okej. Tänk om nån av er råkar har en bild på en vit Sealander GMT på natostrap. Det hade varit kul att se. Gärna ett grått nato, eller sand/khaki :cool:
 

HSK

Patek
2-Faktor
Smarrigt det där. Jag är förväntansfull.
Nja, inte riktigt min smak men kul att de vågar ta ut svängarna och kvaliteten är väl hög som vanligt.

En rolig detalj är underrubriken till mailet som annars var tomt. Grönt och vitt...? 🤔

Screenshot_20220419-150230_Gmail.jpg

Kanske något i stil med Steinhart senaste vintagemodell?

SteinhartOcean39GMTMelonGnomon-01_800x.jpg
 
Topp