Inget illa om Steinhart men tror nog CW kommer med bättre än så där .
Har ju varit en hel del bra släpp senaste åren.
Jag är fortfarande sjukt nöjd med 2020 års höjdpunkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej. Tänk om nån av er råkar har en bild på en vit Sealander GMT på natostrap. Det hade varit kul att se. Gärna ett grått nato, eller sand/khaki
Bilder stulna från WUS.Okej. Tänk om nån av er råkar har en bild på en vit Sealander GMT på natostrap. Det hade varit kul att se. Gärna ett grått nato, eller sand/khaki
Nae, spontant ingen hit för mig heller men ser ändå fram emot reviews och bättre bilder.Bilder på nya modellerna läckte tydligen via CWs hemsida tidigare idag men mods har varit flitiga med att radera dessa inlägg både på Facebook och i diverse forum men efter lite luskande så lyckades jag hitta en skärmdump. Inget för mig men kul design.
Njae, ingen wow-faktor för mig heller. Det är plånboken tacksam förBilder på nya modellerna läckte tydligen via CWs hemsida tidigare idag men mods har varit flitiga med att radera dessa inlägg både på Facebook och i diverse forum men efter lite luskande så lyckades jag hitta en skärmdump. Inget för mig men kul design.
Bilder på nya modellerna läckte tydligen via CWs hemsida tidigare idag men mods har varit flitiga med att radera dessa inlägg både på Facebook och i diverse forum men efter lite luskande så lyckades jag hitta en skärmdump. Inget för mig men kul design.
Lite tidigt att döma efter två bilder kanske .
Spot on!"asiatisk mikrobrand"
Tack för det tipset. Om det fortfarande gäller 6 år efterDe har rea ganska ofta - jag är medlem på Christopherwardforum och vi får köpa innan publiken får tita på rean. Så får du en bättra chans!
Vad tror vi. 41mm på samtliga.. eller?Kollektionen verkar inte ha lagts upp på hemsidan än men ett par bilder har hittat ut i alla fall.
De pratade lite om det i en intervju för något år sedan och förklarade att man hade planer på att helt gå över flaggloggan. Det verkar som att man nu skippar den gamla logotypen helt och bara satsar på deras s.k. twin flag.Överlag tycker jag den nya designen ser bra ut. Dock är deras logotyp vid 12 sådär.
Om man jämnför med nuvarande där de står bara Christopher Ward så tycker jag ändå det är mer clean och ser bättre ut än denna Cward symbolen konstigt nog.
Tydligen mer eller mindre de färgerna som Sinn körde ut i 556 nyligen till ägare France förtret…Det kommer tydligen även att släppas en ny serie C63 Sealanders i 36mm med varierande färgsättning senare under året. Relativt färgglatt verkar det som.
Fin!Gillar den nya blåvita C65 Aquitaine GMT. Riktigt snygga färger samt schysst form på vridringsinlägget! Hade gärna sett en annan timvisare, men ingen dealbreaker. Skulle varit kul att se den med pepsiinsert. Lite dyr som någon skrev, men kommer nog att köpa en i framtiden.
Saknar en snygg CW i lådan sen jag nyligen sålde min C65 Trident GMT Pepsi.