Man tackar! Tycker det blev riktigt snyggtOj vilken fin färgkombo med det bandet på. Bra där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man tackar! Tycker det blev riktigt snyggtOj vilken fin färgkombo med det bandet på. Bra där!
9300 kostar alltså denna klocka om man ställer in pund och använder tillgänglig promo-code. Det är faktiskt sanslöst billigt sett till vad man får. CW måste ligga top-3 av alla tillverkare sett till pris/kvalite.Håller med
Den gröna ser schysst ut.Är det någon av er som beställt 36mm i någon spännande färg? Har dett irlbilder på den gula här på forumet, skulle vilja se den gröna t.ex.?
Ja det är mycket bang for the buck helt klart.9300 kostar alltså denna klocka om man ställer in pund och använder tillgänglig promo-code. Det är faktiskt sanslöst billigt sett till vad man får. CW måste ligga top-3 av alla tillverkare sett till pris/kvalite.
Det tog en månad för dem att få iväg min svarta GMT. Först väntade de på länkar från leverantör, sedan på manualer.Beställde för en vecka sen och tiden går nu lite långsammare än vanligt De har inte skickat den än och inte svarat på mail på två dagar heller. Vad har ni haft för leveranstider från CW?
Förmodligen ligger den hos DHL terminalen på Arlanda. Kontakta DHL Express 0771-400 345 så kan dom göra en ny leverans till dig. Samma sak hände mig när jag inte hann hämta ut paketet hos ombudet men som sagt gick det bra få den utskickad igen.Det tog en månad för dem att få iväg min svarta GMT. Först väntade de på länkar från leverantör, sedan på manualer.
Väntar fortf. När DHL säger att den kan gå ut för leverans på tisdagen en vecka då jag visste att jag skulle vara bortrest så tänkte jag att jag kunde skicka den till postombud istället och plocka upp den när jag kommit hem. Men de var så överjädrigt snabba att de lyckades få ut den till ombudet redan fredagen innan, samma dag som jag åkte. Där fick den ligga i 7 dagar innan retur, tydligen inget som DHLs kundtjänst kunde förlänga. Så den gick på retur efter 7 dagar, och nu försöker jag klura ut var den är och om jag kan få tag på den innan den åker tillbaka till CW.
Ktj hänvisar till ett sms som aldrig kommer, jag antar att jag väntar på att paketet ska komma tillbaka från ombud "till terminalen". Nu när du säger det så börjar jag misstänka att de inte menar terminalen i Östersund utan på Arlanda!Förmodligen ligger den hos DHL terminalen på Arlanda. Kontakta DHL Express 0771-400 345 så kan dom göra en ny leverans till dig. Samma sak hände mig när jag inte hann hämta ut paketet hos ombudet men som sagt gick det bra få den utskickad igen.
Min erfarenhet är att det är klockor som tickar alla boxar på vad man kan förvänta sig för en klocka i prisklassen. Det är nog också en typisk klocka som man köper som första automat för att sedan vilja sälja efter en tid till stor förlust.Är sjukt sugen på deras nya Trident pro 300. Men överväger fortfarande. Dom flesta som sitter med en Christopher Ward verkar vara sjukt nöjda. Klockorna känns nästan för bra för att vara sant. Det skulle i så fall vara min första lite "dyrare" klocka. Vad säger ni? Är det en bra första "kvalitetsklocka"?
Min erfarenhet är att det är klockor som tickar alla boxar på vad man kan förvänta sig för en klocka i prisklassen. Det är nog också en typisk klocka som man köper som första automat för att sedan vilja sälja efter en tid till stor förlust.
Den blev ett snäpp vassare med nya loggan också. Stort grattis till en fantastisk klocka.Den dök upp till slut, två veckor efter beställning. CW svarade aldrig på mina mail
Har använt klockan i några dagar nu och gillar den väldigt mycket. Perfekt storlek för min arm och länken är väldigt bekväm med microjustering. Om man ska klaga på något så är det att länken var jobbig att korta eftersom den kräver två små mejslar, och spärren för microjustering var oanvändbar innan jag gav den en droppe olja.
Vilken skönhet!Fick hem denna i torsdag, mycket nöjd än så länge!
Nu börjar det närma sig. Spännande.Jobbar dom på en minute repeater tro? Sitter i solen och läser loupe (digital version) i sällskap av en Witbier. Sämre har man haft det.
Det tog en extra vända Östersund-Arlanda-Östersund innan DHL och jag kunde synka, men nu är den här.Paket på ingång!
Efter cw:s nya flagg-logga, och en önskan om att ha inte riktigt så mycket pengar på handleden som en speedy börjar innebära*, har jag sålt ögonstenen. Det verkar som att jag istället landar på en CW, och gör ett uttåg från KS och klockor ett tag, till förmån för andra intressen.
Känns bra! Hej då-bilder kommer!
* Senaste prisjusteringen höjer list till 77 lakan för nya hesalit-modellen!
Dom är väldigt sega på att svara på mail just nu. Nån som har tips på hur man ska tänka kring omkretsen på handleden om man beställer att dom kortar ner bandet? Ska man ta lite tajtare för att kunna släppa lite med hjälp av micro adjustment? Eller kan klockan levereras med micron i olika lägen och inte nödvändigtvis hela vägen in?
Min handled är strax över 17cm. Är väldigt sugen på nya Trident C60 300 40mm.
Ursäkta min OCD
Det är naturligtvis sant. Tänkte mest att det skulle vara smidigt.korta länken själv istället... så kan du testa dej fram med halvlänkar osv