• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Läst lite i tråden att det brukar komma ut en del rabattkoder till CW. Finns det någon aktuell kod för tillfället?
Sugen att plocka hem en Grön C63 Sealander 39mm.
Kanske är någon i forumet som ska sälja en annars?
Vad jag förstår kommer de ofta ut i samband med deras Loupe magazine. Den senaste koden gick ut 31 okt, borde komma en ny snart. Skriv upp dig på deras nyhetsbrev så får du reda på koden när nästa kommer.

Läst lite i tråden att det brukar komma ut en del rabattkoder till CW. Finns det någon aktuell kod för tillfället?
Ett tips är att handla i GBP istället för i SEK, då blir det ytterligare ca 1k billigare. Rabattkod finns i princip alltid, men koderna kan variera beroende på vilken valuta du handlar i. Man får koderna genom att signa upp för deras nyhetsbrev/magazine Loupe. Se till att ha rätt valuta inställd GBP när du gör det, så får du rätt kod på mailen också. Den senaste koden jag såg var 120LOUPE26 men den gick ut för några dagar sen. Gissar att de skickar ut en ny snart :)

Ett tips är att handla i GBP istället för i SEK, då blir det ytterligare ca 1k billigare. Rabattkod finns i princip alltid, men koderna kan variera beroende på vilken valuta du handlar i. Man får koderna genom att signa upp för deras nyhetsbrev/magazine Loupe. Se till att ha rätt valuta inställd GBP när du gör det, så får du rätt kod på mailen också. Den senaste koden jag såg var 120LOUPE26 men den gick ut för några dagar sen. Gissar att de skickar ut en ny snart :)
Tack för tips! Blir ju några kronor billigare 🙃

Skulle kunna tänka mig en röd sån här inför juletider 🎄
1667466056690.jpeg

Jag anmälde mig till deras nyhetsbrev och då dök det upp rabattkoder. Tror jag anmälde att jag gärna ville ha deras tidning också om det gör någon skillnad.

EDIT: Missade att du redan fått samma svar :)

Jag anmälde mig till deras nyhetsbrev och då dök det upp rabattkoder. Tror jag anmälde att jag gärna ville ha deras tidning också om det gör någon skillnad.

EDIT: Missade att du redan fått samma svar :)
Jag har fått en rabattkod på 10% nu. Vet inte om det är standard eller om det olika %.
Men funderar lite angående grön C63, rädd att jag kanske kommer ledsna på färgen tillslut. Så blir nog att köpa en svart C63 GMT istället. Känns mer GADA än gröna. Är det någon som ska sälja en sådan får ni gärna skicka ett PM. 🤟
Annars får jag beställa hem en ifrån CW hemsida.

Senast ändrad:
Roligt med CW att dom släpper så mycket nytt kontinuerligt och ett rasande tempo på designavdelningen med mycket innovativa idéer.
Läser här i senaste numret av Loupe att dom håller på att rita på en kommande modell som ska vara 70-tals inspirerad. Kommer i både stål och titan samt med butterfly spänne på länken.

"There's going to be a further step up in finishing.", "We're playing particular attention to the dial, so it plays with the light when you wear it."

Kommer att släppas under 2023.

Limiterad variant på C65 Aquitaine i samarbete med Watchgecko. Väldigt marint tema och Americas cup vibbar.
watches-christopher-ward-watchgecko-c65-aquitaine-stainless-steel-bracelet-signature-nato-stra...jpg
watches-christopher-ward-watchgecko-c65-aquitaine-stainless-steel-bracelet-36168125907107_1024...jpg
watches-christopher-ward-watchgecko-c65-aquitaine-stainless-steel-bracelet-36168118730915_1024...jpg

Tillbaka
Topp