TheRedDevil
Basic
Äntligen kom min!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sicken fullträff, mycket tilltalande.Nya modellen C65 GMT
Snygg, grattis.
Äntligen kom min!
Tråkigt. Har du någon bild? Är bandstiftet ok?Halloj!
Jag köpte mig just en C65 Trident vintage 38 med länk som är riktigt fin. Men....ena ändlänken mot klockan glipar och glappar en del. Den andra sitter OK men inte helt stumt. Jag mailade CW för att se om dom kan skicka en ny länkbit men är detta något som Ni känner igen? Annars nöjd so far men tycker nog att det skall till en jäkligt snug fit mot klockan för att det skall kännas som en bra finish.
Bland det bästa jag har sett på ett bra tag. Mycket trevlig.Nya modellen C65 GMT
Jag tycker stiftet ser ok ut. Kanske får iväg en bild senare. Blir spännande att testa deras berömda kundservice!Tråkigt. Har du någon bild? Är bandstiftet ok?
Beror på hur mycket den glappar. Min SMPc's ändlink kan man "vicka" en millimeter eller två om man så vill det men det är inget som märks när man har den på handleden. Är det däremot mycket den glappar så är det givetvis något som inte stämmer. Lägg gärna upp bild!Halloj!
Jag köpte mig just en C65 Trident vintage 38 med länk som är riktigt fin. Men....ena ändlänken mot klockan glipar och glappar en del. Den andra sitter OK men inte helt stumt. Jag mailade CW för att se om dom kan skicka en ny länkbit men är detta något som Ni känner igen? Annars nöjd so far men tycker nog att det skall till en jäkligt snug fit mot klockan för att det skall kännas som en bra finish.
Skulle inte säga att det är ett så värst stort problem (kanske upplevs annorlunda i verkligheten?) Men det skadar inte att maila/ringa CW's kundtjänst för svar.
Koooooopia!Nya modellen C65 GMT
Japp jag har som sagt gjort det så vi får se vad dom säger!Skulle inte säga att det är ett så värst stort problem (kanske upplevs annorlunda i verkligheten?) Men det skadar inte att maila/ringa CW's kundtjänst för svar.
Oj oj oj vilken röra. Måste säga att det var en konstig blandning.... Hade dom slut på GMT visare? Eller skall den se ut så?Bland det bästa jag har sett på ett bra tag. Mycket trevlig.
Kanske något stor gmt visare men utveckla gärna oj oj oj vilken röra?Oj oj oj vilken röra. Måste säga att det var en konstig blandning.... Hade dom slut på GMT visare? Eller skall den se ut så?
Njae jag tyckte faktisk att kombinationen av case o bezel o tavla o visare blev för mig en olycklig kombo av dykare, GMT o vintage/dress ur. Men kanske jag ändrar mig om jag får se den några gånger. Och smak är kul att diskutera men finns ju inga rätt eller fel ju!Kanske något stor gmt visare men utveckla gärna oj oj oj vilken röra?
Helt rätt, smaken är som baken. Själv tycker jag kanske att gmt visaren var något uns väl tilltagen. Inget som hindrar mig från köp dock, eller tyvärr .Njae jag tyckte faktisk att kombinationen av case o bezel o tavla o visare blev för mig en olycklig kombo av dykare, GMT o vintage/dress ur. Men kanske jag ändrar mig om jag får se den några gånger. Och smak är kul att diskutera men finns ju inga rätt eller fel ju!
Riktigt coolNytt från CW. Med power reserve mätare vid 9. Inte så dum.
Very cool!
Stilren som bara den!
Funkar i alla väder.
Tackar! Jag kan inte annat än hålla med. Det är något visst men en enkel, stilren dykare. En hörnsten i alla klocksamlingar.Stilren som bara den!
Jag tar tillbaka detta påstående. Det är applicerade index.Om jag fått ändra något på nya GMT'n så skulle det varit indexen. Applicerade hade sett så mkt bättre ut.
Men det är nog inte en dealbreaker för mig ändå. Jag finner den enormt attraktiv.
Den ska väl efterlikna rolex Explorer 2. I synnerhet första varianten.Helt rätt, smaken är som baken. Själv tycker jag kanske att gmt visaren var något uns väl tilltagen. Inget som hindrar mig från köp dock, eller tyvärr .
Det luktar köp på denna alltså, kan man leva med 22mm-luggar och oskruvad krona?Jag tar tillbaka detta påstående. Det är applicerade index.
22mm kuggar till 41mm case tycker jag låter bra. Kronan stör mig inte ett dugg, då jag har andra klockor med skruvad krona, eller jag har ganska många faktisktDet luktar köp på denna alltså, kan man leva med 22mm-luggar och oskruvad krona?
Så länge länken smalnar av mot låset så kanke detta kommer fungera. Fortfarande bra vattentäthet så kronan kanske inte är något problem. Hm nu kliar det i köptarmen.22mm kuggar till 41mm case tycker jag låter bra. Kronan stör mig inte ett dugg, då jag har andra klockor med skruvad krona, eller jag har ganska många faktiskt