Ska kolla med CWDen växer mer och mer, någon som ska slå till? @TobiasD du brukar inte vara rädd för att testa nya CW-klockor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska kolla med CWDen växer mer och mer, någon som ska slå till? @TobiasD du brukar inte vara rädd för att testa nya CW-klockor.
Gör det, en recension av denna hade inte varit dumtSka kolla med CW
Nej precis, återkommerGör det, en recension av denna hade inte varit dumt
Kom faktiskt in en 556i Mocha för ett par veckor sedan!Vad är det du har i sikte, Sinn?
Vad är det för gummi? Riktigt grymt, bra kombo.
Det stämmer bra, diggar stilen han lämna på den med borstad länk helt.
Ping @Jockinho saknar du den?
Så blir det lätt, kliar alltid i fingrarnaBåde ja och nej, föredrar nog mer tooliga klockor men tröttnar typ på allt efter ett tag Jäkligt bra är den dock, älskar visarna!
Det är alltså min gamla. Det var jag som borstade denDet stämmer bra, diggar stilen han lämna på den med borstad länk helt.
Ping @Jockinho saknar du den?
Se där ja, här kommer historien fram om den lilla klockan. De va härligt med sin borstning. Men trodde jag behövde en till länk så lämnade in den hela på borstning igen. Så det ser riktigt trevlig ut nuDet är alltså min gamla. Det var jag som borstade den
Snyggt!Se där ja, här kommer historien fram om den lilla klockan. De va härligt med sin borstning. Men trodde jag behövde en till länk så lämnade in den hela på borstning igen. Så det ser riktigt trevlig ut nu
Vad tycker du? Behöver ett vattensäkert till 43anTestar nytt armband på Tridenten, rätt nöjd faktiskt. Vattensäkert dessutom, inte så dumt när semestern nalkas med bad och dyk
Finns många vattensäkra, inte minst originallänken som även den är helläcker! Kör på vad du tycker passar bäst, svårt att tipsa...Vad tycker du? Behöver ett vattensäkert till 43an
Lite ambvivalent/beslutsångest här, puhh vilka problem man har, provade ytterligare ett armband, givetvis vattensäkert .Testar nytt armband på Tridenten, rätt nöjd faktiskt. Vattensäkert dessutom, inte så dumt när semestern nalkas med bad och dyk
Jag bedömer att alla som någon gång råkat ge CW sin adress fick samma erbjudande, du behöver inte vara orolig för att koden skulle ”ta slut” .Hittade den här i klocklådan och har inga planer på att köpa någon CW just nu, så om du vill ha koden så skicka pm bara.
Bra initiativ!Hittade den här i klocklådan och har inga planer på att köpa någon CW just nu, så om du vill ha koden så skicka pm bara.
Tror det här är min mest fotade klocka, förstår varför
Jo den är fin, får alltid ett leende när jag tar på mig denna.Fantastisk tavla på den där, lyckas vara stilig till formen men modern lyster med den vågiga tavlan och det klarvita..
Kanske måste byta min vintage mot en svart
LOGGAN LYCKADES PÅ DEN ÖVERSTAMissat dessa helt.
ÄntligenLOGGAN LYCKADES PÅ DEN ÖVERSTA
Den är balanserad, spännande med under/över