Bra bild och en härlig klocka! Dykare med vit urtavla är gravt underskattat. Väldigt snyggt.Trident GMT på olivgrönt, lite slitet nato.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra bild och en härlig klocka! Dykare med vit urtavla är gravt underskattat. Väldigt snyggt.Trident GMT på olivgrönt, lite slitet nato.
Yes! Såg att Average Bro's snart ska recensera den också.
Verkar grym. Fick hem CW-rabatterna idag, kliar i fingrarna.Yes! Såg att Average Bro's snart ska recensera den också.
Jag har gillat den klockan sen jag först såg den, men den växer bara mer och mer på mig.
Absolut! Jag gillar nya loggan bättre, särskilt i kombination med symbol i tavlan vid kl 12 som i GMTn.
Hmm måste erkänna att den växer med tiden! Caset är ju grymt snyggt o hela klockan i profil likaså. Gillar fortsatt inredning gmt visaren men det kanske går över det med o då vet jag inte hur det går att hålla tillbaka köpsuget!...Jaha, här är review på C65 GMT.
Jag måste äga den.
Jag var helt säker på att min nästa klocka skulle bli en Rolex Explorer 2, men nu har den fått mycket hård konkurrens av denna! Väldigt snygg och älskar verkligen glaset. Den har även fördelen att ringen går att vrida, vilket inte går på explorern.Jaha, här är review på C65 GMT.
Jag måste äga den.
Bästa storleksjämförelsen hittills:Bra bild för att se proportioner. Tackar.
Tror nog det lutar åt en 43a .
100 eller 150 pund av beroende på originalpris, 15% rabatt ibland på vissa modeller (tridentweek etc) och på kvartalsmässiga rean så hittar man modeller på väg bort med 30% och gamla modeller med 50% (kap).Fråga. Brukar rabatterna vara på 100 pund rakt av eller är det ibland säg 20% eller så?
Gå med i CWs kundklubb på deras site så kommer det ofta olika former av "förtida" samt unika rabatt erbjudanden.Är grymt sugen på C65 Trident GMT.
Vad är det för rabatter ni pratar om?
Nearly new är bra grejer. Brukar vara de recensionsexemplar som skickats till press och klockor som skickas tillbaka. Så de är i riktigt bra skick och till 30% off är det riktigt bra deals!Ska väl tilläggas att lyckas få en klocka med 50% rabatt på rean är svårt. Dvs man ska inte räkna med det. De brukar gå illa kvickt och det brukar vara datastrul samtidigt. En nearly new på 30% är lättare, även om de populära modellerna brukar gå rätt snabbt där med.
Har köpt två nearly new. Båda hade samtlig plast kvar och var vad jag kunde se inte ens testade. Det enda som inte var i absolut nyskick var ytterboxarna som var lite skavda. Så det är precis som du säger, bra grejer.Nearly new är bra grejer. Brukar vara de recensionsexemplar som skickats till press och klockor som skickas tillbaka. Så de är i riktigt bra skick och till 30% off är det riktigt bra deals!
Grymt! Kanske ska kolla på det!Har köpt två nearly new. Båda hade samtlig plast kvar och var vad jag kunde se inte ens testade. Det enda som inte var i absolut nyskick var ytterboxarna som var lite skavda. Så det är precis som du säger, bra grejer.
Gå med i CWs kundklubb på deras site så kommer det ofta olika former av "förtida" samt unika rabatt erbjudanden.
Gå med i CWs kundklubb på deras site så kommer det ofta olika former av "förtida" samt unika rabatt erbjudanden.
Fick hem en rabbatkupong igår, koden var då: 120CW18Är det SUN120 som är koden? För jag får den inte att funka.
Haha det var en gammal kod jag kom ihåg, inte meningen att luras.. Hoppas någon som är på g kan dela med sigÄr det SUN120 som är koden? För jag får den inte att funka.
Jag har fått samma kod.Fick en rabattkod idag med: 100CW18, för köp över 500 pund.