Så är det säker.Snygg, men lite intetsägande. Känns som nåt form av svar på en "fan request"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är det säker.Snygg, men lite intetsägande. Känns som nåt form av svar på en "fan request"
Idag kom C65 GMT. Bra första intryck, får se hur den känns efter ett par dagar.
Stort grattis, mycket trevlig.Idag kom C65 GMT. Bra första intryck, får se hur den känns efter ett par dagar.
Tack! Är det något du undrar över med den så hör bara av dig.Grattis!
Ser nice ut, är väldigt sugen på den
Tack!Stort grattis, mycket trevlig.
Grattis till dig med, ni börjar bli ett gäng nu.Jag trillade också dit
Är sjukt nöjd alltså, hög kvalitet och snyggare irl än på bild
Tackar!Grattis till dig med, ni börjar bli ett gäng nu.
Ingen som har en trident med keramisk bezel samt loggan upptill att sälja? Dykare eller gmt variant
Snyggt det blev!Äntligen på ett passande Nato, tips på andra nato?
Tycker att länkar säger mycket om nivån på ett märke och CWs är sköna och unika vad jag vet i prisklassen med "glidelock" eller vad man nu ska kalla det.Seriöst, är de nån annan som har förslag på ett märke som ger mer ”best buck for the money” än CW?
Tycker att länkar säger mycket om nivån på ett märke och CWs är sköna och unika vad jag vet i prisklassen med "glidelock" eller vad man nu ska kalla det.
I prisklassen 5-10k inget, men under måste jag säga att Steinhart är mest prisvärt även om det är homage.
Hur skulle titan kunna misslyckas?Har även haft titanklockan från Steinhart. Riktigt fin med, dock är titan något jag inte gör om
Hur skulle titan kunna misslyckas?
Underbar, stort grattis.Tack för ett smidigt byte. Nu är klockan framme och ska direkt få lite handledstid. Älskar den! @eeemiil
Riktigt fet. Vad tycker du om avsaknad av sekundvisare?Ute och vädrar Chrishan...observera gamla loggan . Det var bättre förr.
Perfekt kombo, är det old radium så är det perfect match.Äntligen på ett passande Nato, tips på andra nato?