• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Nej inget to good to be true men gillar verkligen vintage varianten, gick miste om den som låg ute på forumet nyss. För sen på avtryckaren i vanlig ordning :banghead:
Den är grym, matta vridningen är on point. Iaf så lär det komma ut på forumet igen och då är du redo. Försöker påminna mig själv om att min är en keeper ;)

FCD8D720-DC6D-4606-B940-4CAB1FEBA4D3.jpeg

Någon annan som har/haft problem med att lägga produkter i varukorgen på cws hemsida? Efter att ha funderat några dagar så har jag bestämt och då går det inte såklart :(

Hur känns den i jämförelse med seawolf?
SeaWolf är alltid SeaWolf...
Den känns bra, bättre än SeaWolf på många plan. Kronan skruvas in silkeslent, länken känns rejäl och fin med microjustering i låset ( inte lika bra som SeaWolfens fjäderspänne på jubileet dock. )

Den är mindre i storlek men bygger en del på höjden istället, inte så att man störs men högre än Zodiac.

Med det sagt så står den sig väl emot SeaWolf även om jag alltid kommer ha ett gott öga för SeaWolf.

SeaWolf är alltid SeaWolf...
Den känns bra, bättre än SeaWolf på många plan. Kronan skruvas in silkeslent, länken känns rejäl och fin med microjustering i låset ( inte lika bra som SeaWolfens fjäderspänne på jubileet dock. )

Den är mindre i storlek men bygger en del på höjden istället, inte så att man störs men högre än Zodiac.

Med det sagt så står den sig väl emot SeaWolf även om jag alltid kommer ha ett gott öga för SeaWolf.
Varit lite sugen på en trident ett tag, får se vad som händer till sommaren!

Tack! Funkade nu :)
Är faktiskt den som du länkar till och en C65 Trident Classic jag har velat mellan. Nu blir det nog så att jag slår till på den sistnämnda och köper en länk till. Har tidigare kollat på en conquest men C65 är ju så clean och passar till allt! :cigar:

Tack! Funkade nu :)
Är faktiskt den som du länkar till och en C65 Trident Classic jag har velat mellan. Nu blir det nog så att jag slår till på den sistnämnda och köper en länk till. Har tidigare kollat på en conquest men C65 är ju så clean och passar till allt! :cigar:
Spännande! Inte sett så mycket av C65, men den borde kunna krypa under skjortärmen bättre än C60. C60 38mm är den dressigaste av mina dykare så C65's going to look stylish asf.. ;)

Nu har denna skönhet suttit på non stop sen jag fick den, enda gången den åker av är i duschen. Ja jag vet en 600m klocka pallar en dusch men är ren vana att både klocka och ring åker av :p
Nu har Christopher ward gjort mig så förälskad att ett ytterligare köp på rean ligger väldigt nära till hands. Glad över att jag upptäckte detta märke och det är tack vare KS! :)
_20190105_092946.JPG

Tillbaka
Topp