Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant!
Den där är ju löjligt bra färgsatt.
40 hade vart drömmen! Är detta något CW gått ut med?Jag bara bubblar av nyheter idag. Kommande Tridenten lär bli i storlekarna 38, 40 och 42mm.
Inget direkt officiellt, varit en GTG där lite info kommit ut.40 hade vart drömmen! Är detta något CW gått ut med?
Blir spännande detta!Inget direkt officiellt, varit en GTG där lite info kommit ut.
https://www.christopherwardforum.com/viewtopic.php?f=1&t=51155&sid=52beac69af8fe34eec8642f5b68bbf7d
Jag har tänkt på den där ett tag, fy fan vad jag tycker den ser cool ut alltså.Lite bilder på denna coola Ombré
Mycket trevlig
Vad tycks om denna?
Riktigt stabil i sin stilrenhet
Vad tycks om denna?
Bra rutet, kanske en vinnare!? Känns personligen som att något saknas, el. justeras, kanske stör jag mig på modet med "fuskåldradgammelgul" lysmassa...hm.Riktigt stabil i sin stilrenhet
Den är grym!Jag har tänkt på den där ett tag, fy fan vad jag tycker den ser cool ut alltså.
Ja jag tror dig, så fort jag såg den i under the loup så vart jag stört kärDen är grym!
Bättre. Äntligen en mer anonym tavla med stålbezel, hoppas på fina bilder från verkligheten.
Vitt hade varit mer i linje, som du säger så blir färgen tillsammans med timmarkeringarna en wannabe-varning. Snyyggt? TroligtvisBra rutet, kanske en vinnare!? Känns personligen som att något saknas, el. justeras, kanske stör jag mig på modet med "fuskåldradgammelgul" lysmassa...hm.
Nya Loupe
https://issuu.com/christopher-ward/docs/loupe_12_issuu/1?ff
Och en liten teaser inför våren
Hoppas att den blir lite kortare lug-lug också.Tunnare och mindre, det gillas.
Hoppas att den blir lite kortare lug-lug också.
Äh, mina klockor hinner ändå stanna innan det blir någon större avvikelse så det är inget problem för mig.Jag hoppas att de blir mer chronometrar, jag gillar skit som håller tiden
Äh, mina klockor hinner ändå stanna innan det blir någon större avvikelse så det är inget problem för mig.
Haha, det är ju också ett sätt man kan se det på.Smart, stillastående klockor har minimal tidsavvikelse!
Är den din? Köpte du isf gummit separat? Kan inte se att den säljs med den på hemsidan nämligen.Lite bilder på denna coola Ombré
Gummit är CWs egna, men har inte heller hittat det på sidan. Du kan pröva mail demÄr den din? Köpte du isf gummit separat? Kan inte se att den säljs med den på hemsidan nämligen.