En av grundarna som tydligen är aktiv och besvarar kundmeddelanden osv.Tack. Och ursäkta min okunskap, vem är Peter Ellis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av grundarna som tydligen är aktiv och besvarar kundmeddelanden osv.Tack. Och ursäkta min okunskap, vem är Peter Ellis?
En av de tre grundarna. Dom skriver uttryckligen på webben att man skall ta med dom i diskussionen om man tycker det funkar dåligt!Tack. Och ursäkta min okunskap, vem är Peter Ellis?
Nej den ska nog inte tolkas alls. Den ljusare delen är det som syns på en "vanlig" månfas, och det som syns bakom ett transparent lager brukar vara helt dolt bakom tavlan, som t.ex. på denna:Hur tolkar man den mörka månen...inte alls kanske?
Någon som har en Christopher Ward worldtimer? Skulle vara roligt att höra vad folk tycker och tänker om den. Jag tycker att den är riktigt snygg iallafall
Tack! Tänkte väl det.... Men då håller jag med ovanstående om att det var en miss att ha genomskinlig skiva o visa två månar. Effektsökeri som slog fel...Nej den ska nog inte tolkas alls. Den ljusare delen är det som syns på en "vanlig" månfas, och det som syns bakom ett transparent lager brukar vara helt dolt bakom tavlan, som t.ex. på denna:
Tack! Tänkte väl det.... Men då håller jag med ovanstående om att det var en miss att ha genomskinlig skiva o visa två månar. Effektsökeri som slog fel...
Jag förstår inte varför du inte skickar tillbaka den till CW, 60 dagars öppet köp sist jag beställde.Är det tillåtet att tipsa om annonser i forumet? Det ligger i alla fall en C60 Trident mk3 på k&s om någon är sugen
https://klocksnack.se/threads/christopher-ward-c60-trident-600-mk3.115158/
Länken är kortad och klockan är avplastad och använd.Jag förstår inte varför du inte skickar tillbaka den till CW, 60 dagars öppet köp sist jag beställde.
Gjorde båda de två och skickade ändå tillbaka. Vill minnas att jag fick full återbetalning (minus frakt). Nåväl, lycka till med försäljningen.Länken är kortad och klockan är avplastad och använd.
Edit: Även om CW skulle ta tillbaka den och erbjuda en partial refund till liknande värde är det ju roligare om någon annan här på forumet får chansen att köpa den till rabatterat pris men det förutsätter så klart att intresset finns.
Tack för tipset, jag ska kolla upp möjligheten i alla fall. Jag antog bara att det var kört i och med att jag hade kortat länken då alla våra svenska butiker anger att ångerrätten då är förbrukad.Gjorde båda de två och skickade ändå tillbaka. Vill minnas att jag fick full återbetalning (minus frakt). Nåväl, lycka till med försäljningen.
Man kan ju beställa dom med kortad länk (Vilket jag gjorde) och återköp gäller ju då så ser det bara fint ut på länken skall det nog funka.. Jag skulle prova om jag var du. Du har ju faktiskt bara provet den, precis som det är tänkt ju!Tack för tipset, jag ska kolla upp möjligheten i alla fall. Jag antog bara att det var kört i och med att jag hade kortat länken då alla våra svenska butiker anger att ångerrätten då är förbrukad.
Chris Ward spelar i en klass för sig. Klart bättre än Rolex, exempelvis. Och jag är fanimej allvarlig.Tack för tipset, jag ska kolla upp möjligheten i alla fall. Jag antog bara att det var kört i och med att jag hade kortat länken då alla våra svenska butiker anger att ångerrätten då är förbrukad.
Gillar att den även är orange runt stammen till GMT-visaren!
Ja det är lite häftig blandning av rött och orange men det funkar för mej, till och med gillar det.Gillar att den även är orange runt stammen till GMT-visaren!
Skit i gästerna, öppna...2 paket samma dag från olika avsändare. Sällsynt. Jag måste ha varit mycket snäll.
En ny, en eBay. Gäster hemma så jag hinnar inte öppna...
Rev upp ena paketet snabbt.Skit i gästerna, öppna...
YESSS, så läckert. Sommar och sol. Inte blev väl gästerna ledsna för det?! Läckert band till, är det CW original? Grattis!Rev upp ena paketet snabbt.
Smyger uti köket för att diska...
Tack. Dags man blev med CW igen.YESSS, så läckert. Sommar och sol. Inte blev väl gästerna ledsna för det?! Läckert band till, är det CW original? Grattis!
Riktigt passande må man säga. Sommaren är på.Tack. Dags man blev med CW igen.
Ja, verkligen sommar så det räcker.
Originalbandet är läder med gul söm. Detta är ett Hirsch Robby som jag fick med. Mera passande med gummi på en sommarklocka och färgen matchar bra.