Nu blev de ännu bättreÄr så fina c65'orna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu blev de ännu bättreÄr så fina c65'orna...
Aha! Den där hade jag lätt kunnat tänka mig. Perfekt vardagsbeater. Snygg, tålig, på länk.Önskar den vore min men tyvärr, förmedlar bara nyheten
Nu är jag antagligen som vanligt lite korkad igen: är inte det där en likadan boett som jag har på min c65 gmt, med fixed bezel och utan gmt? Har en känsla av att de tagit c65 boetten och modifierat till c60 mk3 med lite andra bandhorn och kronskydd?Är nu samma design på boetten som C60 mk3, dock inga kronskydd, ny krona och symbol kl12.
Edit: Nya länken oxå
Hel rätt av dig och fel av mig, du han citera mig innan jag ändrade.Nu är jag antagligen som vanligt lite korkad igen: är inte det där en likadan boett som jag har på min c65 gmt, med fixed bezel och utan gmt? Har en känsla av att de tagit c65 boetten och modifierat till c60 mk3 med lite andra bandhorn och kronskydd?
Jag hade en "gammal" c65 38mm och jag tror också att boetten skiljer. Länken o kronan också men kanske även glaset. Plus symbol på tavlan kl 12 o texten water resist. Fin modell det där....Den är fin Vad är egentligen skillnaden på denna och den förr?
Vad säger du nu när du haft den några dagar? Själv tycker jag den är riktigt riktigt bra! Bytte idag till min GS efter en vecka med CWn och saknar den direkt! Inte för att GSn är dålig på något sätt.... men jag gillar CWn skarpt so far....Jag tycker att den känns tjockare än vad den faktiskt är men vet inte riktigt vad det beror på. Det kanske är utbuktningen på undersidan? Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men tycker i alla fall att den upplevs som fetare än dess faktiska mått.
Jag förstår inte heller varför man insisterar på att ha mer än 10ATM vilket gott och väl räcker. I de få fall man faktiskt använder ett bruksur istället för en dedikerad dykdator lär man inte vara i närheten av 100m oavsett och den lägre vattenresistensen kan ge en betydligt tunnare boett som t.ex. C65 GMTn som med sina 15ATM och 12mm upplevs mycket mer slimmad trots att det bara skiljer en ynka mm eller till och med mindre.
Nu är C60 Gmt skickad iväg till en förhoppningsvis ny lycklig ägare.
Sitter klar att klicka på köpknappen till denna som man har bestämt sig för...
Sen börjar man vela...
Kanske denna blir bättra
Denna ständiga beslutsångest.
Var dom tvungen göra flera varianter?
Nu är C60 Gmt skickad iväg till en förhoppningsvis ny lycklig ägare.
Sen börjar man vela...
Kanske denna blir bättra
Japp, inga fel på någon av dom. Risken finns ju att när du bestämt dig för en och får hem den. Att du även vill ha den andraKan inte bli fel, dock.
Förresten, var det min gamla c60 som vandrade vidare?Nu är C60 Gmt skickad iväg till en förhoppningsvis ny lycklig ägare.
Sen börjar man vela...
Kanske denna blir bättra
Jag tycker att Pepsin är vinnaren här, sen vet jag inte om det är till någon nytta för dig
Japp, inga fel på någon av dom. Risken finns ju att när du bestämt dig för en och får hem den. Att du även vill ha den andra
Förresten, var det min gamla c60 som vandrade vidare?
Pepsin var ju riktigt snygg, hur mycket ligger den på?Nu är C60 Gmt skickad iväg till en förhoppningsvis ny lycklig ägare.
Sen börjar man vela...
Kanske denna blir bättra
1200 Euro med länkPepsin var ju riktigt snygg, hur mycket ligger den på?
€1120-€1200 (med länk) men det brukar finnas lite rabatter att hämta hos CW. Billigast att gå över den engelska siten dock och betala i £.Pepsin var ju riktigt snygg, hur mycket ligger den på?
Senast jag såg var det 15% på bronsarna... Kan säkert skriva till dem och fråga så får man nån tusing (kr) mindre i alla fall.1200 Euro med länk
Finns rabatt att få då och då.
Någon som har koll på aktuella rabattkoder på CW nu?
Oj vilken skillnad det var, blev faktiskt lite sugen på pepsin.£960 = SEK 11 520 (12 kr/£)
€1200 = SEK 12 840 (10,7 kr/€)
Redan där finns visst en dryg tusing att hämta... om jag nu räknat rätt...
Jag ska erkänna att jag faktiskt inte har haft tillfälle att prova den ordentligt än men jag återkommer så klart med ett omdöme inom kort.Vad säger du nu när du haft den några dagar? Själv tycker jag den är riktigt riktigt bra! Bytte idag till min GS efter en vecka med CWn och saknar den direkt! Inte för att GSn är dålig på något sätt.... men jag gillar CWn skarpt so far....
Riktigt bra klocka att bli owg med (om man nu skall bli det).Förbereder inför vab, tömde halva glassboxen hos närmaste ica butiken.
Femåring med 40 graders feber, blir bäddsoffan och copa america inatt med
Påväg att bli owg med denna goding!
Länkarna tycker jag är så bra att jag skaffat till andra klockor, t.ex wotd (som ju inte hör hemma i den här tråden, 1a ggn en glycine i denna tråden? )Min CW. Glad över justeringen i länken i denna värme. Den är verkligen smidig och bra placerad.
Länkarna tycker jag är så bra att jag skaffat till andra klockor, t.ex wotd (som ju inte hör hemma i den här tråden, 1a ggn en glycine i denna tråden? )
Vad tror ni om en jubilee länk på denna?