Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror @Birchgrove har/hade en till salu för ett tag sen, minns inte om han fick den såld, lämnade tillbaka den (undrar om det inte var det som hände?!) eller har den kvar?Då lägger jag pengar på hög så länge. Hoppas inget annat suktas under tiden. En c60 mk3 svart känns riktigt riktigt bra just nu. Hade en mk2 i 38 en kort stund men den kändes lite liten. Tror 40mm skulle vara helt perfekt.
Ja, tack. Tror 42 kan vara i största laget. Men kanske värt att prova. Ska bara lyckas övertala honom att gå med på ett litet byte@Nicke75 säljer en 42mm, kanske för stor?
https://klocksnack.se/threads/christopher-ward-c60-trident-pro-mk3.127769/
Ja, tack. Tror 42 kan vara i största laget. Men kanske värt att prova. Ska bara lyckas övertala honom att gå med på ett litet byte
Äsch 42mm sitter göttJa, tack. Tror 42 kan vara i största laget. Men kanske värt att prova. Ska bara lyckas övertala honom att gå med på ett litet byte
@CrispieTror @Birchgrove har/hade en till salu för ett tag sen, minns inte om han fick den såld, lämnade tillbaka den (undrar om det inte var det som hände?!) eller har den kvar?
Nja, jag skickade tillbaka den för en full refund. Hade den ute på annons men fick bara massa tråkiga skambud så då fick den åka tillbakaMen din är såld alltså? Hade som sagt 38an och den var ju grym men lite liten och topptung. Tänker att 40 skulle vara perfekt. 42an nog lite stor för mig.
Jag har en blå C60 38 MK3 GMT på länk & hybridstrap. Som jag kanske skulle kunna sälja!Men din är såld alltså? Hade som sagt 38an och den var ju grym men lite liten och topptung. Tänker att 40 skulle vara perfekt. 42an nog lite stor för mig.
Tack men 38an är som sagt lite för liten för mig. Även om jag inte riktigt tycker att klockor kan vara för små, bara för stora, men proportionerligt till höjden kändes den inte helt 100 för mig.Jag har en blå C60 38 MK3 GMT på länk & hybridstrap. Som jag kanske skulle kunna sälja!
Köpte den för någon månad sen av @kjesul, älskar klockan men lider svårt av flipparsjukan ...
Allt är väll relativt Går man från en skx013 så känns den som ett pappersark på armen!Tack men 38an är som sagt lite för liten för mig. Även om jag inte riktigt tycker att klockor kan vara för små, bara för stora, men proportionerligt till höjden kändes den inte helt 100 för mig.
15 % på CW om man beställer innan 15:e mars. SÅ sugen att trycka på avtryckaren för en 40 mm C60. Men måste nog ändå avvakta. Någon som ska passa på?
Byt till GBP i rutan längst ner på sidan.Förut vill jag minnas att jag kommit in på .co.uk sidan och att priserna varit något billigare där men nu omdirigeras jag till .eu hela tiden. Någon som vet? Måste man gå via vpn eller liknande?
Fan! Nu blev det ännu svårare att avstå. Det blev ju nästan en lax billigare i pundByt till GBP i rutan längst ner på sidan.
Vilken ska du klicka hem?Fan! Nu blev det ännu svårare att avstå. Det blev ju nästan en lax billigare i pund
Jag ska INTE klicka hem en C60 svart 40 mm... INTE..... men jag kanske borde... Fast jag ska INTE...Vilken ska du klicka hem?
Har du direktlänk till den? Hittar inte den kombinationen. Däremot en i 42 mmJag ska INTE klicka hem en C60 svart 40 mm... INTE..... men jag kanske borde... Fast jag ska INTE...
https://www.christopherward.eu/c60-trident-pro-600-mk3-7Har du direktlänk till den? Hittar inte den kombinationen. Däremot en i 42 mm
https://www.christopherward.eu/c60-trident-pro-600-mk3-9
Nä. Jag har redan min C65 Trident GMT (Pepsi).https://www.christopherward.eu/c60-trident-pro-600-mk3-7
Där tror jag. Ska du köpa? Missa inte att ändra till GBP och skriva in spring15 i så fall