• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Den här var ju inte direkt tråkig heller:

upload_2020-8-27_21-4-13.jpeg

Självklart. Är dock väldigt nöjd över att ha fått ner antalet i min samling till en rimlig nivå och vill inte hamna i den fällan igen :D
Om du säljer din Halios får du ju en gratis C60 Sapphire! :angel:

Är det någon som har hört om fler quartzmodeller är på gång? Jag vet inte om jag har drömt det men jag har fått för mig att jag läste någonting om det men när jag mailade för ett halvår sedan fick jag bara ett "det är ingenting vi har planer på i nuläget" som svar.

Om du säljer din Halios får du ju en gratis C60 Sapphire! :angel:

Är det någon som har hört om fler quartzmodeller är på gång? Jag vet inte om jag har drömt det men jag har fått för mig att jag läste någonting om det men när jag mailade för ett halvår sedan fick jag bara ett "det är ingenting vi har planer på i nuläget" som svar.

Hörde jag Halios, nån som har en till salu? :)
Min gula Halios och en handfull andra klockor sitter (dessvärre) säkert i min samling :). Finns en ljusblå Halios på forumet som jag gärna också haft i samlingen.

Är det någon annan som kan se att de har tagit bort 38mm C60 TP 600 GMT i svart från hemsidan? Kunde svurit på att jag såg den där igår ... :nailbiting:

Oj det hade jag missat. Så man måste lägga till 25% på alla priser?
Alla delstater har olika skattesatser så det går inte att visa ett "amerikanskt pris", därav att det alltid anges ex. moms och det tillkommer alltså 25% om man beställer till Sverige. Priserna i GBP/EUR anges däremot inkl. (brittisk?) moms och GBP brukar alltid vara billigast oavsett växelkurs då prissättningen av någon anledning är lägre.

Alla delstater har olika skattesatser så det går inte att visa ett "amerikanskt pris", därav att det alltid anges ex. moms och det tillkommer alltså 25% om man beställer till Sverige. Priserna i GBP/EUR anges däremot inkl. (brittisk?) moms.
Ah ok. Så EUR och Poundpriserna är utan tillägg. Inten importavgift så länge innan brexit fullbordas..

Tillbaka
Topp