Jepp, funkar100LOUPE18, vet ej om den fungerar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp, funkar100LOUPE18, vet ej om den fungerar.
Funkar100LOUPE18, vet ej om den fungerar.
Köpt något ?
Haha, är det därför din Helm ska bortNästan
Hela mitt liv har fått en mening. Ungar och fru var bra grejer men det här är en nivå upp helt klart.
Hehe, jepp.Haha, är det därför din Helm ska bort
Sugen, lite desperatHaha, är det därför din Helm ska bort
Nya CW ligger pyrt tillKöpt något ?
Nu är vi tre stycken som kommer ligga sömnlösa i natt @TobiasDNya CW ligger pyrt till
Haha! Hade jag haft pengarna hade jag slagit till direkt!Nu är vi tre stycken som kommer ligga sömnlösa i natt @TobiasD
Man blir ju inte mindre sugen av att läsa det där. Vet dock inte riktigt vad jag känner för den där brunsvarta tavlan. Finns det risk att man tröttnar snabbt på den?
100LOUPE18, vet ej om den fungerar.
Köp!
Ingen som slagit till på en Sapphire? Jag är orimligt sugen.
Principer är till för att avstå från.Av principskäl måste jag då få sålt min Armida och kanske även en till klocka.
Självklart. Är dock väldigt nöjd över att ha fått ner antalet i min samling till en rimlig nivå och vill inte hamna i den fällan igenPrinciper är till för att avstå från.
Du kan alltid sälja dem senare?
Om du säljer din Halios får du ju en gratis C60 Sapphire!Självklart. Är dock väldigt nöjd över att ha fått ner antalet i min samling till en rimlig nivå och vill inte hamna i den fällan igen
Om du säljer din Halios får du ju en gratis C60 Sapphire!
Är det någon som har hört om fler quartzmodeller är på gång? Jag vet inte om jag har drömt det men jag har fått för mig att jag läste någonting om det men när jag mailade för ett halvår sedan fick jag bara ett "det är ingenting vi har planer på i nuläget" som svar.
Min gula Halios och en handfull andra klockor sitter (dessvärre) säkert i min samling . Finns en ljusblå Halios på forumet som jag gärna också haft i samlingen.Hörde jag Halios, nån som har en till salu?
Jämförde lite snabbt, verkar som att USD ger bäst pris?Nu finns en rabatt igen, gäller till siste oktober... Gissningsvis gäller 100LOUPE18 om man väljer £ också.
Priserna är ex. moms och jag vet inte heller om de skickar till europeiska adresser om du beställer genom USA-sidan.Jämförde lite snabbt, verkar som att USD ger bäst pris?
Oj det hade jag missat. Så man måste lägga till 25% på alla priser?Priserna är ex. moms och jag vet inte heller om de skickar till europeiska adresser om du beställer genom USA-sidan.
Alla delstater har olika skattesatser så det går inte att visa ett "amerikanskt pris", därav att det alltid anges ex. moms och det tillkommer alltså 25% om man beställer till Sverige. Priserna i GBP/EUR anges däremot inkl. (brittisk?) moms och GBP brukar alltid vara billigast oavsett växelkurs då prissättningen av någon anledning är lägre.Oj det hade jag missat. Så man måste lägga till 25% på alla priser?
Ah ok. Så EUR och Poundpriserna är utan tillägg. Inten importavgift så länge innan brexit fullbordas..Alla delstater har olika skattesatser så det går inte att visa ett "amerikanskt pris", därav att det alltid anges ex. moms och det tillkommer alltså 25% om man beställer till Sverige. Priserna i GBP/EUR anges däremot inkl. (brittisk?) moms.