Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
C60 limited blue är riktigt skön. Därtill den enda C60 i nya generationrn med blue lume vilket känns mycket snyggare och lyxigare än den gröna.Kan tipsa om rea på Christopher Ward just nu. "Nearly new" med rabatterade priser. https://www.christopherward.com/sale?sz=72&start=0
Det blev en C60 blue limited edition för min del
Ni som har handlat därifrån, hur är det med moms och tull? Tillkommer det mellanskillnad brittisk/svensk moms?
Ser fram emot bilderJag testa med rabattkoden men det blev ingen skillnad iom att den redan var rabatterad (nearly new), hade nästan varit för bra om koden funkat.
Den är på väg nu men ligger i tullen på Arlanda för närvarande men verkar inte bli något påslag med något där i alla fall.
Beräknad leverans måndag!
Verkar som DHL Express ingår utan extra kostnad
Grymt snygg. Grattis. Varit riktigt sugen att köpa just den där. Nästan perfekt i mina ögon. Visst var det bara 500 de gjorde?Bjuder på några bilder på Christopher Ward C60 Blue limited edition. Väldigt nöjd med denna efter ett dygn på handleden.
Tack! Är väldigt nöjd med denna på alla sätt och vis. Intressant det där med blå lume som jag inte visste om att denna modell var ensamen om. Överlag väldigt bra lume och det blåa gör sig ju bra med klockan i övrigt. Valde mellan denna och C60 Sapphire som ochså är grymt snygg men föll för blå vågstrukturen på tavlan som gör det lite mer dynamiskt+att det är lume i insert ochså.Grymt snygg. Grattis. Varit riktigt sugen att köpa just den där. Nästan perfekt i mina ögon. Visst var det bara 500 de gjorde?
Hehe, prova du CWn, ingen som kommer skvallra här inteKan ni sluta posta i den här tråden tills den 1/4 tack, försöker låta bli att gå in å kika men går åt skogen varje gång och varje gång blir jag vansinnig är sugen på min CW
Tur att vädret sugen och solen lyser med sin frånvaro annars hade det varit en garanterad fail här!
Haha, eller huuuur!Hehe, prova du CWn, ingen som kommer skvallra här inte
Hehe, prova du CWn, ingen som kommer skvallra här inte
Daaamn vilken fullträff. GMTn va niiice!Mums, nya C63 Sealanderserien!
Sport Watches | Christopher Ward
The C63 Sealander collection: designed in England and made in Switzerland. Featuring three go-anywhere, do-everything sports watches that take in everything from an ingenious pop-out crown to one of the world’s best ‘GMT’ movements. Affordable and innovative.www.christopherward.com
Testa med 100LOUPE21vad har vi för koder som gäller nu? Det är en beställning på GMT nu asså
Testa med 100LOUPE21
Helt rätt vilken färg? Svårt sugen på vit själv.vad har vi för koder som gäller nu? Det är en beställning på GMT nu asså
Helt rätt vilken färg? Svårt sugen på vit själv.
120LOUPE21 ger 120 Euro rabatt vid köp över 600 Euro .vad har vi för koder som gäller nu? Det är en beställning på GMT nu asså