Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter lite drygt 24h på armen känner jag dessvärre att modellen inte är för mig helt o hållet trots superb finish och klockren storlek! Någon som vill ta över den för inköp plus hygglig rabatt?36mm Ti
![]()
![]()
Riktigt bra. Har varit sugen på den orangea ett bra tag nu men kan inte förmå mig att slå till.Testar länken idag
Väldigt skön, men föredrar gummit i denna värmen
![]()
Den är orangea är grymt snygg! Jag har jagat en helt monokrom klocka ett tag och denna tickar alla boxar. Köpte min lätt begagnad, så priset var rimligt. Måste säga att känslan på kronan och bezel är brutalt braRiktigt bra. Har varit sugen på den orangea ett bra tag nu men kan inte förmå mig att slå till.
Det är nog just den orangea som gäller för min del om det skulle bli någon. Noterade att det även finns en gul men gick inte riktigt igång på nyansen.Den är orangea är grymt snygg! Jag har jagat en helt monokrom klocka ett tag och denna tickar alla boxar. Köpte min lätt begagnad, så priset var rimligt. Måste säga att känslan på kronan och bezel är brutalt bra![]()
Dom är ju oftast det, bättre irl.Lite svårt att se på bild tycker jag! Hört många positiva kommentarer att färgen är bättre i verkligheten! Det stämmer på min också, väldigt mycket bättre i verkligheten än på bild![]()
SnyggtDom är ju oftast det, bättre irl.
Få se om jag slår till någon vacker dag men skulle nog helst scouta en beggad.
Länken justerad. 36mm till 17-17.5cm handled känns inte tokigt alls. Tavlan upplevs större också i o m den är vit. Väldigt nöjd så här långt
![]()
![]()
Konstigt nog håller jag med dig- ingen fan av vita band men det passar utmärkt med de klossiga lumenVilken färg blev bäst??
Själv är jag en sucker för teal, men det vita blev riktigt bra
![]()
![]()
![]()
Jag gillar verkligen den blåa varianten. Färgvalet på den släta urtavlan och länkarna ger mig en en mixad vibe av både Overseas och Royal Oak. Men är det inte lite väl högt prissatta jämfört med de ursprunliga automatiska varianterna? Det hade varit en sak om de faktiskt kom med COSC men det är ju inte fallet. Snygga hur som helst!Nu har man släppt nyheten. En tunnare Twelve.
![]()
Uppdatering.
Mer info finns här: https://timeandtidewatches.com/christopher-ward-the-twelve-660-hands-on/
![]()
![]()
Kommer även på gummi.
![]()
Olika färgalternativ.
![]()