Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar Colareb och deras Milano strap 21mm som skulle passa en omega 300Jag har för mig att jag köpte något 21mm på antingen Strapcode och/eller Watchbandcenter.
Vet att abp har i rocka iaf om man kör mtm variant.Köpte nyligen ett begagnat band i rocka. Mycket nöjd men det var nog x-large storlek så det blev lite långt för mig. Var köper man bäst snygga band i Rocka (allt ifrån enklare kvalitet till dyrare modeller är av intresse).
Tack! Ska pilla lite med mtm ikväll.Vet att abp har i rocka iaf om man kör mtm variant.
https://www.abpconcept.paris
Har du några bilder på ditt band (roligare än produktbilder)?Vet att abp har i rocka iaf om man kör mtm variant.
https://www.abpconcept.paris
Hehe, nej äger inget själv än, visste bara att abp hade då jag själv suttit och knåpat på deras mtm med bla rocka. Just nu väntar jag på strutsband från camille fournet istället, de har inte rocka med i sin onlinetjänst men jag är rätt säker på att man kan få det genom att maila dem istället.Har du några bilder på ditt band (roligare än produktbilder)?
Jag skulle inte heller sätta ,stållänk på precis denna klocka.Den är verkligen elegant , men ett nytt armband behöver den .Tror också att det skulle bli för tungt , med stålarmband .Hejsan,
Jag skulle behöva lite smakråd angående min Omega Seamaster 600 och en stållänk ref 1168 som jag är inne på att köpa. Blev dock lite osäker då försäljaren inte tyckte att jag skulle para ihop stållänken med uret då han tycker klockan är för elegant för länken Vad tycker ni?
Testa innan du köper? Tror inte det där kommer se snyggt ut tillsammans med den boetten. Sen tror jag det kommer se helt knas ut vid infästningen. Det där blir ingen bra matchHejsan,
Jag skulle behöva lite smakråd angående min Omega Seamaster 600 och en stållänk ref 1168 som jag är inne på att köpa. Blev dock lite osäker då försäljaren inte tyckte att jag skulle para ihop stållänken med uret då han tycker klockan är för elegant för länken Vad tycker ni?
Armbandet på bilden ser bedrövligt ut jag vet Men det är utbytt mot ett svart läderband från RIOS 1931 Hade ingen annan bild att tillgå för tillfället. Hörde att det suttit stållänk på dessa Seamaster original men vet ej om det stämmer.Jag skulle inte heller sätta ,stållänk på precis denna klocka.Den är verkligen elegant , men ett nytt armband behöver den .Tror också att det skulle bli för tungt , med stålarmband .
Jag kan inte testa innan köp då stållänken finns i Frankrike. Länkar för infästning finns att köpa så att det passar. Såg en Seamaster med denna stållänk på instagram och blev lite sugen själv. Dock så hade den klockan en annan tavlaTesta innan du köper? Tror inte det där kommer se snyggt ut tillsammans med den boetten. Sen tror jag det kommer se helt knas ut vid infästningen. Det där blir ingen bra match
Natoband.nu har band i udda storlekar. Tyvärr hade dom bara tvådelat svart nato med PVD-detaljer: http://www.natoband.nu/bredd/21mm/2-pcs-pvd-black
Helt okej. Typ standardkvalitet för natoband som kostar en hundring.Hur är kvalliten på deras Natoband tycker ni?
Oavsett ändlänkar så tror jag det kommer se sådär utJag kan inte testa innan köp då stållänken finns i Frankrike. Länkar för infästning finns att köpa så att det passar. Såg en Seamaster med denna stållänk på instagram och blev lite sugen själv. Dock så hade den klockan en annan tavla
Skit i länken och satsa på ett riktigt schysst läder...Hejsan,
Kort och ärligt svarSkit i länken och satsa på ett riktigt schysst läder...
Helt okej. Typ standardkvalitet för natoband som kostar en hundring.
Tack för svar! Bra med de udda storlekarna. 19mm är inte helt lätt att få tag på. Om man kan tänka sig att betala lite mer än 100kr, vart hittar man shjysta 19mm Natos då?
Rättade åt dig!www.singularstraps.se , kolla säljes delen för tillbehör, massvis med nya Nato ute jämt
Rättade åt dig!
Notera dock att Singular endast har jämna storlekar, alltså 18 och 20, men inte 19.
Om du absolut vill ha metall så skulle ett flex passa bäst tycker jag.Hejsan,
Jag har faktiskt hittat en bild på en likadan Omega med flexlänk och hur det ser ut.Om du absolut vill ha metall så skulle ett flex passa bäst tycker jag.
Flexlänk är ALLTID rätt!Jag har faktiskt hittat en bild på en likadan Omega med flexlänk och hur det ser ut.
Ser rätt bra ut med flexlänken men de svåra är ju att hitta just denna med rätt ändlänkarFlexlänk är ALLTID rätt!