Alexanderski
Basic
Har ett par canvas jag beställde för ett tag sedan, beställde från deras hemsida har aldrig upplevt några problem, tar lite tid då såklart men annars inge problem.Var köper man Barton canvas billigast och smidigast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ett par canvas jag beställde för ett tag sedan, beställde från deras hemsida har aldrig upplevt några problem, tar lite tid då såklart men annars inge problem.Var köper man Barton canvas billigast och smidigast?
Brunt prisvärt läder från @Royal Straps premium serie. Dessa heter Saint Tropez Vintage Bold i Cortado resp Espresso-färg. I klass med Hirsch Heritage skulle jag vilja påstå.Tips på var man kan få tag på en bra läder armband till rimligt pris? Kollar eften en brun 20mm till min Tissot Visodate Heritage. Jag gillar utseendet på den orginal, och den känns bra, men frågar ifall nån har en rekommendation på en annan till liknande pris!
Try contact AD for order?Hello everyone.
I’m new here (1st post!) so forgive me if I’m not posting this in the correct place but I am looking for some help.
I’m trying to find the black rubber strap that fits the Omega Seamaster Planet Ocean 45.5mm reference 2200.50 (see attached picture.)
If anyone could give me any advice or any suggestions on where I might find one I’d really appreciate it.
Thanks.
Available in the spare parts system from Omega. The AD you've talking to is either lazy or just not educated enough.Tried all of it.. AD’s say it’s no longer supplied, eBay has only “replica” versions..
Google only suggests other styles and dealers (there is 1 on the whole of Google that has one, I’ve Google’d it for a week) and they are asking SEK4800 for it.
That’s why I was asking here, to maybe get suggestions for things you’d do that aren’t obvious…
Thanks anyway.
Finns det några "regler" kring vilka klockor man kan/får/bör sätta nato-band på? Eller framförallt där man INTE bör göra det?
Jag säger precis som errare.Finns det några "regler" kring vilka klockor man kan/får/bör sätta nato-band på? Eller framförallt där man INTE bör göra det?
Väldigt snyggt!Modifierade ett 22mm Nato
Valfri bespoke, exv delugs, abp, molequinn, torrestrap, camille fournet etcNågon som har tips på hemsida/hemsidor där man kan köpa läder eller tropical band i kortare version för en med smala handleder?
Tack!
Jag tror oavsett grundfrågan att alligatorn tycker att kalv är ett bra foderval.Fråga om foderalternativ: Vad skulle ni välja för material som bakfoder till ett alligatorband - kalv eller även alligator där bak? Är det någon komfort- eller hållbarhetsskillnad mellan kalv och alligator som foderval?
Riktigt coolt. Gillar när det finns koppling till något fränt eller historiskt. Jag har ett canvas som är sytt från RAFs fallskärmspåsar.Det dyraste bandet i NATO-stil jag köpt men också det, enligt mig, coolaste. Och vilken förpackning! Är i ett ”dazzle”-mönster som den amerikanska marinen testade/använde under andra världskriget. Syftet var inte att dölja fartygen utan att förvilla och göra det svårt att bedöma tex typ, riktning och fart.
Är köpt här. Det drogs 322 kronor från mitt kort men sedan, eftersom det är en brittisk butik, blev det tillkommande moms och avgifter på 130 kronor. Således 452 kronor allt som allt. Lite dyrt enligt mig som sagt men jag är ändå helnöjd
Ja först tyckte jag bara det var ett coolt mönster men gillar att det verkligen finns en riktig historia bakom mönstret, till och med vilka specifika färger det är.Riktigt coolt. Gillar när det finns koppling till något fränt eller historiskt. Jag har ett canvas som är sytt från RAFs fallskärmspåsar.