Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Letar tjockt klockarmband i stil som liknar detta, men hittar inget
Tips?
Hirsch Boston i medium kanske? Det är 18 cm o finns i svart med vita sömmar.Blir knäpp!
Försöker hitta ett svart klockarmband med vit stitching på 22mm och storlek Medium (11+7=18cm). Helst sailcloth, men inget krav.
Det verkar vara armbandslängden som är knepigast, men jag är "allergisk" mot en lång flärp
Har googlat som en galning utan framgång.
Skulle uppskatta tips på vart man kan finna ett sådant!
Jag har ett sådant här (utan quick release) oanvänt i strl M, dvs 11+7. PMa om det skulle vara av intresse.Blir knäpp!
Försöker hitta ett svart klockarmband med vit stitching på 22mm och storlek Medium (11+7=18cm). Helst sailcloth, men inget krav.
Det verkar vara armbandslängden som är knepigast, men jag är "allergisk" mot en lång flärp
Har googlat som en galning utan framgång.
Skulle uppskatta tips på vart man kan finna ett sådant!
Jag kör denna (bredd 20 mm, längd Medium 18 cm):Har någon tips på bra band för seiko pressage? Läder
Tack för tipset! Jag har den mörkblåa urtavlan. Vad tror du hade passat bäst till den? Brunt eller svart? Bor i Malmö så Stockholm är lite långt för och känna !Jag kör denna (bredd 20 mm, längd Medium 18 cm):
https://www.stjarnurmakarna.se/varumarken/hirsch-duke-xl-22mm-01028270-2-22-3712
På min
Seiko Presage Automatic SSA346J1
Köp Seiko hos Stjärnurmakarna. Stjärnförsäkring och riksgaranti ingår alltid. Handla enkelt online eller besök någon av våra butiker!www.stjarnurmakarna.se
Nice med quickrelease springbars.
Kanske är lite hårt band, och kanske skulle vara snyggare med ett slätt armband.
Men tycker att cognac/honungs-färgen passar bättre än den mörkare som följer med.
De hade dem inne på Stjärnurmakarna i Mall of Scandinavia när jag köpte, så det var trevligt att få klämma och känna.
Smaken är som bakenTack för tipset! Jag har den mörkblåa urtavlan. Vad tror du hade passat bäst till den? Brunt eller svart? Bor i Malmö så Stockholm är lite långt för och känna !
Ja, det har dom. Får ta en sväng dit Tack för tipset!Smaken är som baken
Men visst borde Stjärnurmakarna ha butik i Malmö?
Privateeyes och A Curated Wrist.LONGINES HERITAGE CLASSIC - SECTOR DIAL
Discover the LONGINES HERITAGE CLASSIC - SECTOR DIAL L2.828.4.53.6 stainless steel watch for men women combining timeless elegance and the watchmaking expertise of Longineswww.longines.com
Någon som vet var man kan hitta en liknande länk?
Hade försökt matcha tavlan, har du någon bild?Vilka regler finns för att matcha klockarmband. Har en vintage omega constellation med beige/ljus urtavla och silverboett, vilken färg på läderarmbandet tänker man här? Svart eller brunt? Vad säger ni?
19mm och sailcloth i vitt med svarta stygn skulle smaka också De vita va snyggt, synd att de bara hade i 22mmDet här var det enda jag kunde hitta, annars kanske det går att beställa något custom. Vilken bredd ska du ha?
Hör med @oddfaceHittade ingen passande tråd så hoppas det är ok med ny tråd.
Har letat som en galning efter ett vitt läder med svarta stygn, någon som sett eller vet vart man kan köpa eller finns det ens ?
Tacksam för all hjälp ja kan få
Och/eller @Anders WHittade ingen passande tråd så hoppas det är ok med ny tråd.
Har letat som en galning efter ett vitt läder med svarta stygn, någon som sett eller vet vart man kan köpa eller finns det ens ?
Tacksam för all hjälp ja kan få