Givet att säljarna inte har med domän att göra spelar det ingen större roll. Sök "Fluco Short" eller "Fluco XS" så bör ett gäng säljare i tyskland/litauen dyka upp.Ebay.uk eller com?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Givet att säljarna inte har med domän att göra spelar det ingen större roll. Sök "Fluco Short" eller "Fluco XS" så bör ett gäng säljare i tyskland/litauen dyka upp.Ebay.uk eller com?
Beställde ett sånt här till min certina ds2 med vit tavla: https://www.trendart-24.de/Fluco-Ea...nd-Modell-Oslo-XS-denim-blau-20-mm-HandarbeitFluco gör mycket, lätt att köpa via ebay.
Efter mycket efterforskningar beställde jag ett ”handgjort” från Etsy.com -DNleatherhandmadeHej
Söker tips på sidor som har korta klockarmband. Royalstraps har 3-4 modeller med kortare längd. Watchgecko brukade alltia ha det, men de har blivit sjukt dyra..
Tips?
Jag har precis sådana till mina band. Funkar utmärkt till det jag använder, dvs förvara band överskådligt. Kvalité värt sitt pris tycker jag.Ledsnade på min hög med band, hittade den här tråden och kollade runt lite. Hittade den här på amazon. Återkommer med betyg när den landat, någon annan som har lika/liknande?
Har den något fack för bandstift?Jag har precis sådana till mina band. Funkar utmärkt till det jag använder, dvs förvara band överskådligt. Kvalité värt sitt pris tycker jag.
Inte speciella fack men nätfickor man kan ha mindre burkar i. Men för sådana saker som stift och spännen har jag en sortimentslåda. Sådan man kan ha fiskedrag i och sånt.Har den något fack för bandstift?
Samma känsla fick jag. Tycker du det är ok kvalité för priset?
Kommer ihåg att jag hade nåt likande det här när jag hade min SARB.Hej
Letar läderarmband till min Seiko Alpinist SPB121J1 för cirka 500kr. Tänker mig någonting som liknar det på bilden, brunt armband med lite vintagestil.
Kollat på olika från watchwear, royalstraps och hirsch men är lite osäker på kvaliteten. Vilket märke skulle rekommenderas här? Alternativt om det finns något annat bra märke som kan fungera.
Singularstraps Flongeur. Dock med hål.Hej!
Söker efter ett orange gummiband 20mm i väldigt god kvalité. Bandet måste bara tjockt, eller upplevas grövre. Helst utan hål i bandet.
Inte curved ends.
Tänk typ doxa sub 600 oranga gummiband original. Hade köpt det om det inte kostade 4,5 k.
Någon som sitter på bra förslag?
I Sverige verkar det inte gå att köpa mer än vanliga AliExpress import band.. Vad jag kan hitta.
Är inte emot import!
Tack på förhand!!
Max budget ca 1500kr
Watchwear har waffle i FKM-gummi.Waffle gummin! Jag vill gärna få tag i ett som inte är så fruktansvärt plastigt som dom flesta är tycker jag, och inte silikon helst , eller ja sålånge det inte är för tjockt.
Vad rekommenderar folk, Strapcode eller?
Kolla Hirsch. Finns alla möjliga sorters läder och färger i din prisklass, och säljs i så gott som varenda klockaffär. Bara att välja nåt som faller i din smak!Hej,
Vann just hem den här schyssta dress klockan från auktion. Vill byta till ett läderband och undrar om någon har några bra tips på läderarmband för upptill 500kr?
Typ något sådant?Är ganska hopplös på läderband, men jag hoppas att ni kan hjälpa mig. Är på jakt med ljus och lykta efter något liknande dessa och är mer än tacksam för lite tips och råd. Gärna 18mm!
Perfekt!Typ något sådant?
Edit eller lågbudget.
Läder Premium - Svart - Watchwear.se
Tunt och följsamt klockband med matchande kantfärg. Material: Läder Bredd: 18mm / 20mm Längd: ca 75mm + 120mm Bredd vid spänne: 16mm / 18mm Nyhet! Modellen i 20mm har nytt spänne. Se sista två bilderna.watchwear.se