• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om lagrad rom

Fick den här idag, mycket bra.
289C7227-C245-4C93-B0DA-9DCE3C33820B.jpeg

Vet inte om det har varit uppe här innan (försökte söka) men min far har gått och blivit rom fantast och han bjöd på denna underbara skapelse för någon vecka sedan.
Den luktar på ett sätt, smakar på ett sätt i munnen och på ett tredje när man svalt den. Tre olika, men helt fantastiska smaker!
Rekommenderar starkt! :)
https://rombo.dk/kob-god-rom/ah-riise-rom/ah-riise-platinum-reserve-rum.html
(Bild lånad från interwebs)
ah riise.jpg
A.H Riise gör riktigt bra Rommer. Non plus Ultra är nästa inköp. Bör ske på Birka Cruise Romkryssning i Mars.

Någon som ska på Birkas Rom-kryssning nu i mars? Förra årets kryssning var helt briljant så kör på den i år igen.

För en som älskar rom men ej kryssningar, kan du utveckla det briljanta? Kanske blir att tänka om...

Då det är en Stor Rom mässa på båten (hela övre delen av båten är en mässa med många importörer och märken) och dessutom Brika så är det stor skillnad på klientelet på denna kryssning mot Viking Line cinderella (22h party av div människor). Självklart dricker ju passagerana på denna kryssning också men inte på samma sätt. Utöver Rom mässan så finns det massor av föreläsningar och kurser om Rom att gå på under resan, har själv bokat mig på 4 olika kurser.
Men visst du är på en båt, du bor fortfarande i en hytt, det finns en buffe restaurang (som jag undviker) men du har även en a la carte restaurang som är helt ok. Men jag åker för att prova otroliga mängder Rom och gå på seminarium/kurser och träffa likasinnnade människor.
Gillar inte heller kryssningar i normala fall men Rom mässan vägde upp det.

Då det är en Stor Rom mässa på båten (hela övre delen av båten är en mässa med många importörer och märken) och dessutom Brika så är det stor skillnad på klientelet på denna kryssning mot Viking Line cinderella (22h party av div människor). Självklart dricker ju passagerana på denna kryssning också men inte på samma sätt. Utöver Rom mässan så finns det massor av föreläsningar och kurser om Rom att gå på under resan, har själv bokat mig på 4 olika kurser.
Men visst du är på en båt, du bor fortfarande i en hytt, det finns en buffe restaurang (som jag undviker) men du har även en a la carte restaurang som är helt ok. Men jag åker för att prova otroliga mängder Rom och gå på seminarium/kurser och träffa likasinnnade människor.
Stort tack! Du har med ditt svar väckt mitt intresse :)

Stort plus är ju att jag kan åka med kompisen istället för frugan.

Tillbaka
Topp