Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har också haft den hemma under vintern, tycker faktiskt att den funkar rätt så bra ihop med julmust om man vill ha en lite juligare grogg.Repetition för det mesta. Dock tog jag hem Bacardi Spiced, trevlig kombo av smaker för den kalla halvåret!
Blev en liten Plantation Guatemala XO![]()
Har tyvärr inte testat något från dom men det lät gott.ÄR det någon som har provat denna från beställningssortimentet?
![]()
Panama Pacific 23 Years
www.systembolaget.se
Samma här. Har bara testat reservan.Någon som prövat Diplomático Mantuano och kan ge sin åsikt?
Hade en flaska av Reserva Exclusivan tidigare som var god och tänkte ge den lite billigare diplomaticon en chans.
![]()
Hoppades på att den skulle vara ett bra och billigare alternativ till Exclusivan men för min del blev den inte det.Någon som prövat Diplomático Mantuano och kan ge sin åsikt?
Hade en flaska av Reserva Exclusivan tidigare som var god och tänkte ge den lite billigare diplomaticon en chans.
![]()
Någon som prövat Diplomático Mantuano och kan ge sin åsikt?
![]()
Resrvan var länge min husrom å jag håller den fortfarande högt.Samma här. Har bara testat reservan.
Reservan är min husrom och de gånger jag provat Mantuanu har jag inte blivit besviken. För länge sen nu för det ge en exakt recension men gillar man reservan är det svårt att inte gilla lillebror i min mening.Resrvan var länge min husrom å jag håller den fortfarande högt.
Mantuano har jag testat en flaska av men det var flera år sen så kan inte ge er en så utförlig recension mer än att den också är god![]()
Den verkar kul baserat på vad man kan läsa sig till, har du letat länge efter den?Väcker liv i tråden genom att berätta att letandet är över![]()
Yes det har jag, finns att beställa men tycker det alltid varit ockerpriser eller en chansning med tullen. Vart jag än har rest har jag frågat efter den också.Den verkar kul baserat på vad man kan läsa sig till, har du letat länge efter den?
Köpte själv en diplomatico mantuano lagom till semestern. Prövade även plantation XO på lokal härom veckan, en väldigt god och len rom som förmodligen kommer köpas hem när barskåpet tömts lite.