Så är det såklart Men det här är min första bekantskap med detta typ av band så jag blev lite extra exalteradAllt passar till en så fantastisk klocka!
Sjukt bekvämt men en aning besvärligt att få på sig och "säkra"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är det såklart Men det här är min första bekantskap med detta typ av band så jag blev lite extra exalteradAllt passar till en så fantastisk klocka!
Den där är bara sååååå grym! Grattis! Inte alls avundsjuk...lite OT men vi var iallafall två sinister
Det kommer, den ska bara på en liten hälsocheck förstGrattis till en fantastisk klocka!
hoppas vi får se lite bilder på den i flygplanet
Har aldrig testat med Erikas men använder mycket straps från CNS. Väldigt bekvämtSå är det såklart Men det här är min första bekantskap med detta typ av band så jag blev lite extra exalterad
När flög Roberton in??Så är det såklart Men det här är min första bekantskap med detta typ av band så jag blev lite extra exalterad
Magilite OT men vi var iallafall två sinister
Jag borde ta tag i den där beställningen av Guinand Starfighter Old RadiumDet där är inte OT.
Det där är historia! 3H stämplad och allt.
Var tvungen att gräva lite i mina konversationer för att reda ut detta men det visade sig vara april 2017 som den "flög in". Jösses vad tiden gårNär flög Roberton in??
Missat eller så får jag skylla på hjärnskadan
Funkar väldigt bra på högre klockor tycker jag. Håller med att det är krångligt att säkra..
Du menar en sån härMagi
Jag borde ta tag i den där beställningen av Guinand Starfighter Old Radium
(Ursäkta OT )
Nej det kan jag säga direkt att den inte gör! Jag har haft båda o 556 två gånger dessutom. Den både är, ser och känns mindre än 104. Det sagt så är båda i en trevlig storlek. Själv gillar jag mindre ur o föredrar 36 till 38 in storlek om det inte är vridring. Då kan jag gå upp mot 41. 104 har enligt skön form på luggarna och är nog ungefär lika "kort" på armen som 556. Båda är kanonbra för sin typ av klocka men köp inte 104an för att den skall kännas mindre. Och.....du får ha sjukt smaka armar för att bli missnöjd med 556 för att den är för stor.Där ser man, tack så mycket för bilden! Kanske lutar sig åt en 104 då, hört att den upplevs mindre. Där möts kanske 104 och 556 på mitten?
Ruskigt snygg kombination."Roberto" funkar fint på Erika´s MN Shamal. Känns som att det "flyger"
EllerEller varför inte en sån här?
Håller med... Priset för Dark Star känns (för mig) en aning "over the top". Men den är jädrigt nice hur som helst.Eller
Självklart på bund
Edit;
Tycker den är topp-fem bland de coolaste Sinn som gjorts.
Du får posta bilder oftare Yoko så vi inte glömmerVar tvungen att gräva lite i mina konversationer för att reda ut detta men det visade sig vara april 2017 som den "flög in". Jösses vad tiden går
Är en periodare så det blir vad det blirDu får posta bilder oftare Yoko så vi inte glömmer
Mmm äggsaktDu menar en sån här
Inte alls fel den hellerEller varför inte en sån här?
Ja tack till den medEller
Självklart på bund
Edit;
Tycker den är topp-fem bland de coolaste Sinn som gjorts.
Sjukt härligt att du har kvar den där! En annan har gjort sig av med alla sinns sedan länge."Roberto" funkar fint på Erika´s MN Shamal. Känns som att det "flyger"
Men den är ju fantastisk så varför sälja den? Skämt å sido så är jag sjukt dålig på att avyttra klockor men den här hade troligen fått stanna även om jag jag hade varit mer "lättfotad"Sjukt härligt att du har kvar den där! En annan har gjort sig av med alla sinns sedan länge.
Hoppas det går lite snabbare nu. Vad var det du köpte? Något specialtillverkat?Soon™!
(dock en aningen märkligt att ett sånt här automatiskt beställningsmail kommer först nu, månader efter att min betalning, men jag klagar ej!)
Finns en intressant artikel om Perseus på Aftonbladet. Snacka om att få kämpa för att utöva sin sport
Satans cool på det bandet!Utmärkt cykelklocka.
En 356 med heltvit lysmassa (samma som finns på 556 och U50 osv) istället för den lite ljusgröna. Kan inte namnen på dem, men det är väl C3 superluminova i original tror jag.Hoppas det går lite snabbare nu. Vad var det du köpte? Något specialtillverkat?
Dum fråga men lägga i ny lysmassa är det ngt som en bra urmakare kan göra?En 356 med heltvit lysmassa (samma som finns på 556 och U50 osv) istället för den lite ljusgröna. Kan inte namnen på dem, men det är väl C3 superluminova i original tror jag.
Tippar på att original lyser mycket starkare, men sånt har aldrig stört mig. Det som stör mig är den ljusgröna färgen
Har absolut ingen aning men skulle gissa troligen inte? Det är väl typ som en färg, antar jag? Så då skulle du behöva skrapa bort det gamla och ersätta exakt på rätt sätt igen? Låter inte som ett recept för framgång utan rätt utrustning med typ rätt sorts mall eller hur det nu går tillDum fråga men lägga i ny lysmassa är det ngt som en bra urmakare kan göra?
Den vitare är C1 och den lyser mycket riktigt svagare. Det finns en uppdaterad variant av C1 som bla Christopher Ward använder. Den lyser lite bättre men C3 är överlägset starkast i mörker. Men inte helt vit i dagsljus. Bästa kompromiss tycker jag är bgw9 som är nästan helt vit och lyser starkt och snyggt blått. (Beroende lite på färg på urtavla kan ju blått bli fel men rent generellt gillar jag den)En 356 med heltvit lysmassa (samma som finns på 556 och U50 osv) istället för den lite ljusgröna. Kan inte namnen på dem, men det är väl C3 superluminova i original tror jag.
Tippar på att original lyser mycket starkare, men sånt har aldrig stört mig. Det som stör mig är den ljusgröna färgen