Matchar tyska skor med tysk klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt Nato på den också, vad är det för märke?Eller varför inte en sån här?
Det är en tysk klocka: Sinn.Snyggt Nato på den också, vad är det för märke?
E det din??Från Sinns facebook
(det är nu min skrivbordsbakgrund )
Du missar fina bilder där!E det din??
#visominteharfacebook
Sternzeit....mumma!Nog för att denna tråd är trevlig men vissa medlemmar kommer att påverka min plånbok på ett mycket negativt sätt.
Okej OT men ändå lite SINN koppling
Heuer Chronograph der Bundeswehr, Sternzeit reguliert mit... säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för 109 436 kr
Sinn 155 Bundeswehr "Dark Star" x The Rake & Revolution säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 41 586 kr
Sen saknas bara en leonidas och en SINN bundeswehr från 70 talet ..
Tyckte först den såg PVD:ad ut...Från Sinns facebook
Är Facebook AD för sinn?? Vart finns dom ??För er som ej har Facebook då
Darknet exclusiveÄr Facebook AD för sinn?? Vart finns dom ??
Jäkligt snyggt läderband... Mer LACK OCH LÄDER i trådenFör er som ej har Facebook då
Jäkligt snyggt läderband... Mer LACK OCH LÄDER i tråden
Detta. Finns med bund också .Jäkligt snyggt läderband... Mer LACK OCH LÄDER i tråden
Funderar på ett ABP i svart/rött alligator med tritium vit söm och med Heuers viklås.... eller ett med röd söm hmmmDetta. Finns med bund också .
Övre bundet till 158 och undre till Heuer? Heuer var grymt snygg med det ljusbruna bundet.Funderar på ett ABP i svart/rött alligator med tritium vit söm och med Heuers viklås.... eller ett med röd söm hmmm
håller med dig att det ljusbruna är snyggt.. Är lite torsk på viklås så jag får fundera lite på hur jag ska göra.Övre bundet till 158 och undre till Heuer? Heuer var grymt snygg med det ljusbruna bundet.
Ja, jag ber om ursäkt till @perhog för att jag satte honom på spåret!Sternzeit....mumma!
Du behöver inte be mig om ursäkt men det vore bra om du kunde förklara för gumman vart det nya stora fina växthuset tog vägenJa, jag ber om ursäkt till @perhog för att jag satte honom på spåret!
Vad är en Bärs på krogen när man kan mysa med alla klockor och en bärs hemmaLate night in schtaaan!
Länge sedan man fick en bärs på krogen
Hittade inte vi någon som sålde orginalbund nånstans på nätet i vintras?Detta. Finns med bund också .
Har ett svagt minne av samma drömHittade inte vi någon som sålde orginalbund nånstans på nätet i vintras?
Alltså old stock?
Eller har jag drömt?
Ska leta lite-vore ju läckert.Har ett svagt minne av samma dröm
Det gjorde vi. Och det var ett uddamått på originalbundet. @Clark Kent och någon till i denna tråden var inblandad på något sätt vill jag minnas. Jag ska också leta lite.Hittade inte vi någon som sålde orginalbund nånstans på nätet i vintras?
Alltså old stock?
Eller har jag drömt?
@perhog är det inte 19 elller 21mm på Heuern?
Jösses…..ptsd… here we comeAlla dessa djävla beslut....