• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Idag är det en Sinn som gäller.
Tjockisen ska få testa tyskbandet.
A4620584-49CC-4A90-A5CF-818D3E9BFC1B.jpeg


91CE568B-3D07-45EA-B712-B25A408B9FD5.jpeg


A129BBB7-B2D5-44B5-9B7E-2C29AAA86C7E.jpeg
 
Senast ändrad:
Föredrog känslan av ett "vanligt" nato, kändes bättre och satt snyggare, men MN-bandet var också i minsta laget, kanske hade funkat bättre med en större storlek.
Köpte mitt första Erikaband och skillnaden mellan hennes och andras är framförallt elasticiteten.
Det skiljer rätt mycket.
5cm av hennes kan dras ut till 8cm.
CNS, watchwear s elastiska band blir över 10cm.
Vet inte vad det egentligen betyder men tror hennes band inte kommer slappa till sig lika snabbt.
 
Jaa joo, till viss del. Men det är nog bara en effekt jag lagt märke till i direkt jämförelse med en annan klocka bredvid.
Exempelvis:
(På pappret är alltså U50 större)
20200723_091913_2.jpg
Där ser man, tack så mycket för bilden! Kanske lutar sig åt en 104 då, hört att den upplevs mindre. Där möts kanske 104 och 556 på mitten?
 
Där ser man, tack så mycket för bilden! Kanske lutar sig åt en 104 då, hört att den upplevs mindre. Där möts kanske 104 och 556 på mitten?
Du har ingen möjlighet att prova dem i verkligheten?

Upplevs kanske som mindre än den är men är objektivt större. Jag hade gått på faktiska mått eller bara vilken du faktiskt gillar mest.
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp