Krya!U1 med matchande gummiband till axelrehab.
Axlar är komplicerade grejer..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krya!U1 med matchande gummiband till axelrehab.
Vad har du för klocka?Det krävs tålamod för det men värt ett försök! Funkar det så funkar det. Har ju en dremmel men vet inte om jag vågar
Försiktig med glasringen. Om polertrissan greppar mot kanten slinter den iväg och trissan kan gå sönder... (fniss).... Jag vågar inte riktigt rekommendera dremelmetoden då den känns lite brutal men jag är jättenöjd med resultatet..Det krävs tålamod för det men värt ett försök! Funkar det så funkar det. Har ju en dremmel men vet inte om jag vågar
Yes sir!Alla som har en UX på armen räcker upp en hand
Din tavla är verkligen cool!Yes sir!
Hand uppAlla som har en UX på armen räcker upp en hand
Så många? Tycker det fattas en hel del 103or för att få en någorlunda respektabel samlingHåller med. Behöver du verkligen sådär många 103? På riktigt?
JappVa? Had du redan fått din?!
Det enda jag vet är att Erikson hör av sig så fort dom får in klockor och att dom levererar i turordning efter man beställt så håll ut bara dom kommerVet du om dom (erikson) fått in fler för leverans?
Den är verkligen respektabel redan Men förstår hur du tänkerSå många? Tycker det fattas en hel del 103or för att få en någorlunda respektabel samling
Kul att du tycker det. Finns många trevlig 103 or speciellt de äldre som vore kul att ha i lådan.Den är verkligen respektabel redan Men förstår hur du tänker
Hur känns den nya jmf med dina äldre?Kul att du tycker det. Finns många trevlig 103 or speciellt de äldre som vore kul att ha i lådan.
Svårt att bestämma linje i samlandet. Ska man bara ha pando, bara CP-2 kronografer, bara 103 or eller ska det få spreta lite
Mmm och jag har inte en enda Hade gärna haft en 103 ST CKul att du tycker det. Finns många trevlig 103 or speciellt de äldre som vore kul att ha i lådan.
Svårt att bestämma linje i samlandet. Ska man bara ha pando, bara CP-2 kronografer, bara 103 or eller ska det få spreta lite
Dom är exakt lika i måtten 17 mm hög. Det enda som skiljer egentligen är urtavlan och urverket.Hur känns den nya jmf med dina äldre?
Den är väl högre?
Vridringen ocksåDom är exakt lika i måtten 17 mm hög. Det enda som skiljer egentligen är urtavlan och urverket.
Japp det stämmerVridringen också
En U2, men jag tänker att dom är ganska likaVad har du för klocka?
Okej jag tackar för tipset, tror jag testar mitt tålamod först med trasan och vill inte det så får det vara såFörsiktig med glasringen. Om polertrissan greppar mot kanten slinter den iväg och trissan kan gå sönder... (fniss).... Jag vågar inte riktigt rekommendera dremelmetoden då den känns lite brutal men jag är jättenöjd med resultatet..
Så här reflekterar min nu.Okej jag tackar för tipset, tror jag testar mitt tålamod först med trasan och vill inte det så får det vara så
Jag ska testa Plax Cool Mint på UX. Tänk om man får bort kladdkänslan men behåller AR iaf? Hur som, är du nöjd så vad kan possible go wrong! Får ställa in ungarnas träning och flytta klipptiden.Så här reflekterar min nu.
Ingen "kladdig" känsla längre, lycka till!
Också sugen. Men känns konstigt att göra på en ny klockaJag ska testa Plax Cool Mint på UX. Tänk om man får bort kladdkänslan men behåller AR iaf? Hur som, är du nöjd så vad kan possible go wrong! Får ställa in ungarnas träning och flytta klipptiden.
Gud vad jag blir glad! Samma känsla som jag får! Men jag överväger att hälla i mig en liter Gin och suga på tummen i fosterställning....Vill bara säga att jag hatar att byta band/länkar så mycket att jag seriöst överväger att sälja hela klabbet av klockor och satsa på en frimärkssamling istället.