Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, underbart!Jag har problem...
Lådor definitivtHaha, underbart!
Med tanke på att det är Sinn-låda No.2 så kan man anta att den är i bra kvalitet?
Lite kluven om man ska skaffa rulle eller låda.
Härligt att du svarar i pluralLådor definitivt
Nej du har plats till 5 till ;-)Jag har problem...
Förstår inte, du har ju alltid en Sinn på handledenJag har problem...
Skönt att få sälja inom KS ist för via inbyte i butik. Nu hoppas vi på snabb leverans av blästrade länkbitar så den blir komplett för din handled. Och hoppas på snabb leverans av min beställd U50!
Håller med. Behöver du verkligen sådär många 103? På riktigt?Jag har problem...
Jag ser möjligheterna!!Jag har problem...
Jag har problem...
Oj nu har jag varit bortrest och inte hängt med, vad har du gjort för flux behandling? låter intressantUX blev så mycket lättare att hålla ren efter FLUX behandlingen.
Snyggt!Sinn 105 utc med band från royal straps!
Den gode @Clark Kent började på sinn 656(?).Oj nu har jag varit bortrest och inte hängt med, vad har du gjort för flux behandling? låter intressant
Va? Had du redan fått din?!
Vet du om dom (erikson) fått in fler för leverans?
Perfekt match mot tröjan ju
Wow måste med testa! Tackar för det!Den gode @Clark Kent började på sinn 656(?).
Microduk och munskölj, gnugga...
Vissa AR verkar "försvinna", andra inte.
Någon testade detta på MacBook på youtube.
UX har jag alltid upplevt lite kladdig?
25 minuters gnuggande och den är inte kladdig längre.
Och då doftar det gott
Den gode herr @R.Capac testade på sin 856B.Wow måste med testa! Tackar för det!
Ja lite tillspetsat kanske men Dremel och Tormek metallpolermedel för kniveggar fixade till slut biffen. Satt som berget.Den gode herr @R.Capac testade på sin 856B.
Efter 13 timmars gnuggande inköptes en Dremel om jag inte minns fel?
Va??? Satt du inte i 13 timmar?Ja lite tillspetsat kanske men Dremel och Tormek metallpolermedel för kniveggar fixade till slut biffen. Satt som berget.
Alla som har en UX på armen räcker upp en hand