• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

IMG_0501.JPG
 
Jahopp, då har man en alldeles egen äntligen 😍
Stort tack till @MaBr för att jag fick testa din och minst lika stort tack till @Ironlung för möjligheten att ta över din gamla avlagda 😝
A6B688FF-F7A8-4786-B232-F77982C2C45D.jpeg
Skönt att få sälja inom KS ist för via inbyte i butik. Nu hoppas vi på snabb leverans av blästrade länkbitar så den blir komplett för din handled. Och hoppas på snabb leverans av min beställd U50!
 
vad är en ny SINN utan alligator eller vad säger du @Yoko

IMG_1768.JPG

Med tanke på att jag ju då inte har något alligator så säger jag att en Sinn utan alligator också är fantastisk. Med det sagt medger jag att det där bandet är helt underbart:heart: Plånboken säger dock något annat, SMS-lån eller ej ;)

Stort GRATTIS till en fantastisk modell och härligt att se att fler börjar trilla in i tråden! 😍:heart:
 
Oj nu har jag varit bortrest och inte hängt med, vad har du gjort för flux behandling? 🤔 låter intressant
Den gode @Clark Kent började på sinn 656(?).
Microduk och munskölj, gnugga...
Vissa AR verkar "försvinna", andra inte.
Någon testade detta på MacBook på youtube.
UX har jag alltid upplevt lite kladdig?
25 minuters gnuggande och den är inte kladdig längre.
Och då doftar det gott 😊
 
Får så sköna associationer:
Älskling ska vi gå på restaurang i kväll? Går inte, jag ska putsa min klocka med Listerin
Ska vi åka till stugan? Kan inte, jag ska …
Ska vi gå på matchen? Kan inte, jag ska…
Men älskling, det är min födelsedag idag! Ledsen gumman men den jäkla antireflexen ska bort!
Osv
 
Tillbaka
Topp