I Tyrolen. Pascal korsar kor och alligatorer på en farm därVar föder dom föresten upp dessa kor med alligatorskinn? Har aldrig sett en sådan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I Tyrolen. Pascal korsar kor och alligatorer på en farm därVar föder dom föresten upp dessa kor med alligatorskinn? Har aldrig sett en sådan...
Happy hour? ;-)Nära nu!!!
Always!Happy hour? ;-)
Du har ju redan skitsnygga läder .Några av syskonen
Bra tajming på sekunderna ⏱Några av syskonen
Du får ta med dig EN-vilken skulle det bli?Några av syskonen
Du får ta med dig EN-vilken skulle det bli?
Och visst;Just nu, Klassik 12. Men här kan nyhetens behag spela in en hel del misstänker jag.
Och visst;
Kanske en omöjlig fråga att svara på.
Jag skulle ta min 756.Helt omöjligt är det nog inte Mitt problem är ju kanske snarare det att A Sa B och Klassik 12 drar åt ett håll och St åt et annat. Som jag sagt tidigare "lika men ändå så olika". Beror helt på vad man vill ha av sin(n) 103. Dessbättre är jag (just nu) så pass lyckligt lottad att jag inte behöver ta det beslutet, vilket jag är oerhört tacksam över.
Jag skulle ta min 756.
Har mest historia med den
Tänkte på de tre men vi kör hela samlingenAhh! Du menade vilken jag skulle välja i hela samlingen? Nu blev det verkligen skitsvårt
oj då Det innebär att ett par godbitar snart blir till saluOk... Det här är sjukt svårt... Men om jag enbart får behålla en klocka i samlingen och allt annat är detsamma som nu så skulle jag nog säga 656. Den funkar till allt, är i min mening ett snäpp över 556 (tekniskt). Tar vilka band som helst, inklusive länk, och är jättetrevlig i storlek och komfort. Skulle nog i värsta fall kunna leva med bara den helt enkelt.
En rackarns bra klocka.Ok... Det här är sjukt svårt... Men om jag enbart får behålla en klocka i samlingen och allt annat är detsamma som nu så skulle jag nog säga 656. Den funkar till allt, är i min mening ett snäpp över 556 (tekniskt). Tar vilka band som helst, inklusive länk, och är jättetrevlig i storlek och komfort. Skulle nog i värsta fall kunna leva med bara den helt enkelt.
oj då Det innebär att ett par godbitar snart blir till salu
Jag hör en inre röst som säger att @Yoko snart kommer att sälja flera godbitar till migDu noterade "i västa fall" i inlägget. Själv hoppas jag på att det är ett teoretisk dilemma, men vem vet. Eller vet du något om min framtid som jag inte vet
Jag hör en inre röst som säger att @Yoko😂 snart kommer att sälja flera godbitar till mig
I värsta fall tolkade jag som positivt då det värsta för dig blir det bästa för mig
Inte några, det är minst 50 sidor och mycket har hänt sedan dess. Det är absolut inte vuxenmobbning bara lite vanligt kamratförtryckNågra sidor bakåt i tråden skulle ju du byta märke och inte köpa fler Sinn. Varför hackar du på mig om att sälja av mina Sinn? Känner mig vuxenmobbad Men "shit happens" så ved vet jag, över tid...
Inte några, det är minst 50 sidor och mycket har hänt sedan dess. Det är absolut inte vuxenmobbning bara lite vanligt kamratförtryck
Det där med flera sinnar var allvar på den tiden men sen lyckades Erikson sälja en 142a, en 103 klassik12 och en klocklåda så nu är jag tvungen att snabbt hitt 5 nya sinnar
Har lite förhoppning att på sikt hitta några gamla vintage och kanske några speciella LE vem vetHärligt att det blivit ett par till av fantastiska Sinn modeller Och roligt att höra att du funderar på att fylla de resterande platserna i lådan med fler. (Låt bli mina bara...) Vad blir nästa på listan?
Om jag får lägga mig i så tycker jag nog en dykare vore spännande att se på @perhog s armHärligt att det blivit ett par till av fantastiska Sinn modeller Och roligt att höra att du funderar på att fylla de resterande platserna i lådan med fler. (Låt bli mina bara...) Vad blir nästa på listan? (förutom de svåråtkomliga du redan nämnt)
Tror jag ska utveckla allergi mot gummiband.Om jag får lägga mig i så tycker jag nog en dykare vore spännande att se på @perhog s arm
EZM13 på länk ?Tror jag ska utveckla allergi mot gummiband.
Ärligt talat så tilltalar inte dykare mig. Möjligen en omega aqua terra men det är högst tveksamt. Är mer för pandor, CP-2 modeller och annat som har lite luftanknytning.
Den är snygg men har knapparna på fel sida, dessutom gillar jag inte SINNs länkar, svåra att ha när armen sväller i värme.EZM13 på länk ?