• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Grönt och svart, som sig bör en kväll som denna
 

Bilagor

  • 16318185628768477358408924395852.jpg
    16318185628768477358408924395852.jpg
    499.4 KB · Visningar: 2
Smaskens men så ohemult dyrt bara. Tänk om man varit 10 år tidigare i sitt intresse, vilken enorm skillnad det hade varit, (för mig i alla fall), vad man potentiellt hade kunnat köpa.
Att leta och drömma är gratis. Jag har inte ens en aning om vad en sådan pjäs betingar för pris. Vet du?

Edit. en sak vet jag, det blir troligen inte billigare än nu och antagligen mycket billigare men roligare än om det står ett namn som börjar med R på tavlan
 
Vad är anledningen till att Sinn jämfört med andra märken släpper väldigt mycket i mörka färger?

Inte en susning annat än en gissning att det handlar om vad som säljer bra och inte. Kanske att Sinn's toolighet gör att man väljer mörk tavla före ljus. Tex både U1 och U2 finns med vita tavlor men då är det limiterat som gäller återigen.
 
Friskt vågat osv. Större procentuellt påslag än vad nya keramiska Daytonor får när de dyker upp begagnade direkt från AD 😅 Vilken jäkla stolle!


Skärmavbild 2021-09-17 kl. 07.11.27.png
Nog för att den är bra men det där är löjligt. Skulle vara kul at se vad han verkligen får för klockan. Rimligt vore väll en 4-6 tusen upp på listpriset. :)

Edit: ska bli kul att se när den dyker upp på C24, då blir det säkert också fantasipriser men inte i den nivån
 
Nog för att den är bra men det där är löjligt. Skulle vara kul at se vad han verkligen får för klockan. Rimligt vore väll en 4-6 tusen upp på listpriset. :)

Edit: ska bli kul att se när den dyker upp på C24, då blir det säkert också fantasipriser men inte i den nivån

Hade den släppts i 60 ex tror jag vi hade sett riktiga försäljningspriser på +5.000€, men nu tror jag att din bedömning ligger väldigt bra till i nivå.
 
Antar att Sinn har bekymmer med produktionskapaciteten? Tycker det är lite märkligt med så spridda skurar på leveranser av Klassic 12. Visst limiterad och antagligen mer manuell produktion men vi talar ändå bara om 600 klockor totalt. Man har dessutom vetat om datumet länge. 🤔
För jag är övertygad att de hade koll på att det skulle bli succé och inte som R500 eller någon annan ”svår” modell
 
Antar att Sinn har bekymmer med produktionskapaciteten? Tycker det är lite märkligt med så spridda skurar på leveranser av Klassic 12. Visst limiterad och antagligen mer manuell produktion men vi talar ändå bara om 600 klockor totalt. Man har dessutom vetat om datumet länge. 🤔
För jag är övertygad att de hade koll på att det skulle bli succé och inte som R500 eller någon annan ”svår” modell
Nja dom har väl bara 40 st klasik12 kvar att tillverka. Jag fick nummer 560. Så vidare inte dom började med 600 och fortsatte neråt 😂
 
Tillbaka
Topp