Nu tänkte jag inte servera färdiglagad vildsvins stek men vist vill du skjuta ett par så är du välkommenFår @Jamterik även ta med en hungrig Sinn-entusiast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu tänkte jag inte servera färdiglagad vildsvins stek men vist vill du skjuta ett par så är du välkommenFår @Jamterik även ta med en hungrig Sinn-entusiast?
Jag jagar tyvärr inte. Var med på pyrsch en gång men somnade och började snarka vilket inte uppskattades.Nu tänkte jag inte servera färdiglagad vildsvins stek men vist vill du skjuta ett par så är du välkommen
Nja.. Jag vill ha 3 sinn revers panda, 103A skulle vara smaskens
Att leta och drömma är gratis. Jag har inte ens en aning om vad en sådan pjäs betingar för pris. Vet du?Smaskens men så ohemult dyrt bara. Tänk om man varit 10 år tidigare i sitt intresse, vilken enorm skillnad det hade varit, (för mig i alla fall), vad man potentiellt hade kunnat köpa.
Att leta och drömma är gratis. Jag har inte ens en aning om vad en sådan pjäs betingar för pris. Vet du?
Edit. en sak vet jag, det blir troligen inte billigare än nu och antagligen mycket billigare men roligare än om det står ett namn som börjar med R på tavlan
Oj då. men det motsvarar "bara" två tre 103 klassik12. Det är i alla fall billigare än en begagnad submariner103 A från i allra bästa fall 60´ upp till 80-85´.
Det är ju det bästa med jakt, alla möjligheter till små tupplurar här och där i skogen.Jag jagar tyvärr inte. Var med på pyrsch en gång men somnade och började snarka vilket inte uppskattades.
Men är rätt hyfsad på matlagning och uppskattar viltkött mkt
Oj då. men det är ju motsvarar "bara" två tre 103 klassik12. Det är i alla fall billigare än en begagnad submariner
Edit.. jag är nog fortfarande intresserad
Var det länge sedan? Vansinnigt snygg.Ja, så kan man ju alltid se det Hade tyvärr inte råd med den här som jag blev erbjuden att köpa för ca 65´.
Var det länge sedan? Vansinnigt snygg.
Alltid knepigt det där med att få råd med allt man vill.
Den högra är det 103 B med valjoux 727 eller var det 726 verket?Ja, den är såld sedan länge tyvärr.
Det här är min målbild på potentiell exitduo. Är halvvägs där
Den högra är det 103 B med valjoux 727 eller var det 726 verket?
Oj oj oj.. Man kan bli tårögd för mindre
Är denna omöjlig att få tag i? Vill ha en panda med daydate.
Har Sinn något liknande då? Vill så gärna ha en Panda med daydate.Inget som kommer ut till salu regelbundet. Limiterad till 100ex för den japanska marknaden.
Kan de inte vända på tavlan en kvartInget som kommer ut till salu regelbundet. Limiterad till 100ex för den japanska marknaden.
Har Sinn något liknande då? Vill så gärna ha en Panda med daydate.
Vad är anledningen till att Sinn jämfört med andra märken släpper väldigt mycket i mörka färger?Kommer bara på den ännu ovanligare 156 pandan på rak arm.
Vad är anledningen till att Sinn jämfört med andra märken släpper väldigt mycket i mörka färger?
Ring Pasqal och hälsa från ClarkKan de inte vända på tavlan en kvart
God morgon
Testar @Yoko s nya.
Förresten;
Var det inte längesen vi såg några foton på alla Klassik 12?
Det var ju ändå bland de häftigaste släpp Sinn gjort.
Nog för att den är bra men det där är löjligt. Skulle vara kul at se vad han verkligen får för klockan. Rimligt vore väll en 4-6 tusen upp på listpriset.Friskt vågat osv. Större procentuellt påslag än vad nya keramiska Daytonor får när de dyker upp begagnade direkt från AD Vilken jäkla stolle!
Nog för att den är bra men det där är löjligt. Skulle vara kul at se vad han verkligen får för klockan. Rimligt vore väll en 4-6 tusen upp på listpriset.
Edit: ska bli kul att se när den dyker upp på C24, då blir det säkert också fantasipriser men inte i den nivån
Var det inte någon på c24 för 35'?Hade den släppts i 60 ex tror jag vi hade sett riktiga försäljningspriser på +5.000€, men nu tror jag att din bedömning ligger väldigt bra till i nivå.
Nja dom har väl bara 40 st klasik12 kvar att tillverka. Jag fick nummer 560. Så vidare inte dom började med 600 och fortsatte neråtAntar att Sinn har bekymmer med produktionskapaciteten? Tycker det är lite märkligt med så spridda skurar på leveranser av Klassic 12. Visst limiterad och antagligen mer manuell produktion men vi talar ändå bara om 600 klockor totalt. Man har dessutom vetat om datumet länge.
För jag är övertygad att de hade koll på att det skulle bli succé och inte som R500 eller någon annan ”svår” modell