Funderar dock på hur du kunde ”råka” ha ett mesh hemma? @Clark KentMesh är så bra ;-) vet ju att du mjuknade efter mina bilder till slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar dock på hur du kunde ”råka” ha ett mesh hemma? @Clark KentMesh är så bra ;-) vet ju att du mjuknade efter mina bilder till slut
Funderar dock på hur du kunde ”råka” ha ett mesh hemma? @Clark Kent
Det som göms i snö.. osv ;-) Riktigt snyggt blev det iallafall!Gjorde en halvhjärtat inventering igår av alla klockpryttlar och hittade en band/länkpåse med 22mm-varianter som jag haft till min Certina Chronolympic Regatta. Där låg ett par perlon, länken den kom på och meshet som jag faktiskt köpte själv för att jag tyckte att det skulle passa bra med de raka ändarna mot den kantiga boetten
Jag är oxå ett stort fan av mesh.Galenskapen fortsätter. Inte bara tycker jag att det är snyggt med mesh till 903, det är det överlägset mest bekväma bandalternativet också.
Vem Är jag egentligen?!?
Ja, men om vi skulle ta och sälja tre helt fantastiska klockor Tänk vilken samling man skulle ha om pengar inte var en faktor.
@Yoko Jag har väl första tjing på tillbakaköp för 256 om du skulle drabbas av samma tillfälliga delirium som jag gjorde? Ändå lite kul att den hittade från Japan, via Australien och sen hit till Sverige
Hmm... Efter att ha tittat på den här bilden ytterligare ett par gånger så börjar jag inse att jag kanske borde ha en 144 i samlingen Har tidigare haft lite svårt med boettformen men den är fasen riktigt läcker.
På SINNs fabrik där man korsar kor med alligatorerVar är jag?
144-spam Översta bilden är den från parkeringsplatsen på Arlanda jag skrev om i förra inlägget. Resten är bonus
Den var verkligen bra, precis som du skriver, visarna poppade riktigt snyggt på den.Saknar den helt klart. Minns fortfarande känslan hur jag tyckte att de röda visarna poppade när jag satt på parkeringen på Arlanda efter att ha träffat @-RI- och gjort upp affären. Hm, undrar om jag har kvar bilder. Tycker om de första bilderna man tar när man har en ny klocka. Det är en speciell känsla när man ska lära känna varandra
Tycker mesh ger en go vintagekänsla (förutom på @vanmans u1 då där det är stenhårt).
Riktigt fina bilder!
Tänker att här fortfarande kan finnas en del vintage/semivintage modeller som inte nödvändigtvis kostar en njure? Eller har jag fel?
144ti GMT är ju ett trevligt alternativ. Men om man är ute efter de röda visarna hade jag nästan gått på nytt.
Hmm... Får nog fundera vidare på detta och har ingen brådska Tack för input!
@Jamterik Den borde du ha!Tuff 144 som låg osåld ett bra tag på eBay för kanske ett år sedan.
Tro mig, den står på listan!@Jamterik Den borde du ha!
Tuff 144 som låg osåld ett bra tag på eBay för kanske ett år sedan.
Cool! Vet du när man bytte från texten "tachymetre" till "tachy"/"puls"? Eller har det inget med ålder att göra?
Finns det ingen SINN med Mercedes märke påTuff 144 som låg osåld ett bra tag på eBay för kanske ett år sedan.
Rackarns åxå.. nu vaknade villhabegäret.
Nja. AMG trimmat är lite för våldsamt för en gammal gubbe, vill behålla körkortet några år till
Där har Sinn lyckats bra. Passande med tankmätaren.