• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Utan tvekan! Balansen i den tavlan är mycket, mycket bra.
Vist är den men det lustiga är att ibland ser siffrorna smutsgula ut :rolleyes:

dark star.JPG
 

Effects on humans​

The effects of electromagnetism on humans is the subject of various analyses of the impact of electromagnetic radiation on the environment. Here, the focus is on the effect of electronic devices – particularly on public health. Unlike many household devices, quartz watches emit weak electromagnetic radiation. Since some people are highly sensitive to such radiation and a watch is worn directly on the body for an extended period of time, we offer shielding.
Vad är det här för pseudovetenskapligt mumbo-jumbo Sinn beblandar sig med? 😖

Länk:
 
Varför använder jag den inte mer? Är det den enorma tavlan med oändligt plotter? Är det bristen på automatik? Något är det, men när jag väl har den på så är det onekligen en läcker klocka.

1632233496181.png

Jag tycker att just det manuella verket är en av fördelarna. Uppskattar verkligen att skruva upp urverket varje morgon och att det inte bara är att slänga på den på handleden. Nackdelen med manuellt är datumvisning som på min om den har blivit liggande ett tag, utan quick set :)
 
Tillbaka
Topp