Vist är den men det lustiga är att ibland ser siffrorna smutsgula utUtan tvekan! Balansen i den tavlan är mycket, mycket bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vist är den men det lustiga är att ibland ser siffrorna smutsgula utUtan tvekan! Balansen i den tavlan är mycket, mycket bra.
Ja så kan vi inte ha det! Förstår verkligen om du vill att jag tar hand om den så du slipper den....PM:ar min adress, kan vara hygglig nog att betala frakten! ;-)Vist är den men det lustiga är att ibland ser siffrorna smutsgula ut
Är det din 158?Vist är den men det lustiga är att ibland ser siffrorna smutsgula ut
Vist är det märkligt.. Funderar på om jag ska använda @Clark Kent s knep med tandkräm eller vad det var.. Petar man bort glaset borde det gå att putsa bort gula hinnan ungefär som när ni andra putsar bor AR beläggningenÄr det din 158?
Märkligt isåfall.
Den ser ju verkligen helt vit ut på de flesta fotona.Vist är det märkligt.. Funderar på om jag ska använda @Clark Kent s knep med tandkräm eller vad det var.. Petar man bort glaset borde det gå att putsa bort gula hinnan ungefär som när ni andra putsar bor AR beläggningen
Jo, det är en gåtaDen ser ju verkligen helt vit ut på de flesta fotona.
Cool funktion! Aldrig sett det förrTidvatten! Onekligen en smart funktion!
Brukar inte du tajma spagettin med hjälp av tidvatten??? :OVerkligen - ett under att jag klarat mig utan.
Saxat från nätet > Tidvatten avser variationer i havsvattnets nivå med perioder på ungefär ett halvt dygn.Brukar inte du tajma spagettin med hjälp av tidvatten??? :O
Är ett stort fan av välkokt spagettiSaxat från nätet > Tidvatten avser variationer i havsvattnets nivå med perioder på ungefär ett halvt dygn.
Koka spagetti i ett halvt dygn ? Då är den knappast al dente efteråt
Vad är det här för pseudovetenskapligt mumbo-jumbo Sinn beblandar sig med?Effects on humans
The effects of electromagnetism on humans is the subject of various analyses of the impact of electromagnetic radiation on the environment. Here, the focus is on the effect of electronic devices – particularly on public health. Unlike many household devices, quartz watches emit weak electromagnetic radiation. Since some people are highly sensitive to such radiation and a watch is worn directly on the body for an extended period of time, we offer shielding.
Ja, det är skrämmande. Tyvärr finns många foliehattar i Tyskland som de väl ska förhålla sig till på något sätt.
Aj aj,, Pascal har gjort det igen
För er som inte heller visste vad förkortning betyder;Krävs det inte en JDM-modell för att nå Zen?
Varför använder jag den inte mer? Är det den enorma tavlan med oändligt plotter? Är det bristen på automatik? Något är det, men när jag väl har den på så är det onekligen en läcker klocka.
Vist gör det på de flesta foton men ibland som på det här, smutsgultDen ser ju verkligen helt vit ut på de flesta fotona.
Vänta nu?Vist gör det på de flesta foton men ibland som på det här, smutsgult
Det där är inte 158!! Ut med språket.Vist gör det på de flesta foton men ibland som på det här, smutsgult
Vänta nu?
Har herrn möjligtvis köpt något?
Vad misstänksamma ni är.. Vad skulle det vara om det inte är en 158? Sexan är åxå smutsgul..Det där är inte 158!! Ut med språket.
Vadå, det är väl antingen fuskpatina eller faktisk patina?Vist är det märkligt.. Funderar på om jag ska använda @Clark Kent s knep med tandkräm eller vad det var.. Petar man bort glaset borde det gå att putsa bort gula hinnan ungefär som när ni andra putsar bor AR beläggningen
@perhog måste ju fylla en ny låda så nu vill vi se den!Vadå, det är väl antingen fuskpatina eller faktisk patina?
Vad misstänksamma ni är.. Vad skulle det vara om det inte är en 158? Sexan är åxå smutsgul..
Hinner inte svara mer nu, vi har skytte tävling i klubben i kväll@perhog måste ju fylla en ny låda så nu vill vi se den!
Är det sant! Jag vet . Waov. CK skulle inte skriva så om det inte var så.D_r_S_a_
Vem vill leka Hänga Gubbe
Hallå där - Då kanske vi måste fråga FRU Perhog om hon har koll på de SENASTE INKÖPEN.Hinner inte svara mer nu, vi har skytte tävling i klubben i kväll
Är det sant! Jag vet . Waov. CK skulle inte skriva så om det inte var så.