Äntligen kommer en 103 med moonphase
I wish, men tyvärr inte. Det är ett gäng personer som börjar bli rejält trötta på mig efter ständiga frågor om det inte är dags att sälja sina månfasklockor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen kommer en 103 med moonphase
Möjligt nya kulörer men utan datum lär nog inte hända.Vad tror ni om nya färger för U50? Skulle gärna se en U50 utan datum, men det kanske inte känns så troligt?
Hoppas på nya kulörer, eller en helt ny EZMMöjligt nya kulörer men utan datum lär nog inte hända.
Röd boett och blått gummiband ?Möjligt nya kulörer men utan datum lär nog inte hända.
U50:n skulle nog faktiskt må bra rent estetiskt av att slippa datum, men jag gillar den skarpt. Jag tror den får mest handledstid i min samling. Om bara glaset vore lite mer smuts- och fettbeständigt . 903:an fick hitta tillbaka ner i lådan, jag hade såklart glömt skruva upp den igen.
Vad tror ni om nya färger för U50? Skulle gärna se en U50 utan datum, men det kanske inte känns så troligt?
Funkar det med vilken tandkräm som helst tro?
Funkar det med vilken tandkräm som helst tro?
Ska definitivt testa!
@Dr. D har använt tandvårdsprodukt på UX som också är en dykare med ett resultat han snart delger oss (pling plong) . Sinn verkar använda ett antal olika AR-coatings nämligen.Funkar det med vilken tandkräm som helst tro?
Ska definitivt testa!
Wow jag gillar den med, är riktigt sugen på en. Vad gäller datum köper jag inte utan, skitsmidigt att ha det på armen Kan man ha en u50 fast man har en u2?U50:n skulle nog faktiskt må bra rent estetiskt av att slippa datum, men jag gillar den skarpt. Jag tror den får mest handledstid i min samling. Om bara glaset vore lite mer smuts- och fettbeständigt . 903:an fick hitta tillbaka ner i lådan, jag hade såklart glömt skruva upp den igen.
Wow jag gillar den med, är riktigt sugen på en. Vad gäller datum köper jag inte utan, skitsmidigt att ha det på armen Kan man ha en u50 fast man har en u2?
Den är maffig den där, perfekt på F-länkenSnart lunch. Länk på idag
Pascal kanske sitter och klistrar (applicerar) index?Jag och Pascal är historia!
Det är en ny person som har tagit över mitt ärende. Tror det kommer bli bättre surr tillsammans med Christin
Behöver du fråga? Pascal så klartDags att dra ner på klocksurfandet när man måste maila leasingbolaget om att man har skrivit fel regnumer: "det ska Inte vara EZM utan EZC"
Undrar förresten om det var någon hos Sinn som var lite snabb på att publicera på Instagram eller om det finns mer naturliga förklaringar.
En bra sommar och höstklockaB-Uhrs mys senaste dagarna.
Har du nött upp alla band?? Kanske dax att testa ett i Alligator av bättre kvalitet
Haha- de torkar efter ett väldoftande lavendelbadHar du nött upp alla band?? Kanske dax att testa ett i Alligator av bättre kvalitet