• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

perhog

Audemars
2-Faktor
OT men hatten av.

Namnlöst.jpeg

OT absolut Den är onekligen en trevlig klocka, men varför så stor brygga som skymmer allt? Det går att göra manuella verk som visar mer
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Ingen aning men den har ju ingen glasbaksida så de flesta kanske inte skruvar bort locket för att titta?
Det där är ju lite som när man ska skruva upp TVn på väggen och inte hittar två likadana skruvar. Ingen kommer ju se att en är spår och en är phillips, men DU kommer veta det!

Nä, urverk får mer än gärna vara vackra även utan glasbaksida.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Riktigt bra! Tyvärr verkar den bara skickas inom Tyskland.

Japp, samma som med alla Chronos Magazines släpp. Tycker att det är irriterande i sig, men det som verkligen stör är att Sinn gör reklam via hemsidan och till och med i nyhetsbrevet. Om man nu ger ok till sådana begränsningar med vilka som får köpa får beställaren banne mig se till att göra både reklamen och sköta försäljningen via sin egen webshop/hemsida eller hur man nu väljer att lösa det.
 

Michael.

Rolex
Fasiken min Sinn ligger på nära +-0 lite slarvigt uppmätt mot fröken ur men definitivt mindre än en sekunds diff.
Brukar inte spela så stor roll för mig så länge dom ligger inom spec men jag är ändå imponerad :)
19EE9C50-D454-4FBA-AE84-854581AA49B8.jpeg
Alla dessa 556 med finelänk i tråden nu… väldigt snyggt! Man blir onödigt lockad att komplettera min med en extra länk.. är man knäpp då? :-D
2707D8E7-DEEF-4B5F-8C99-F2BBABE2FE24.jpeg
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Sen på det såklart men fattar inte meningen att skicka ut ett globalt nyhetsbrev vars enda innehåll är två limiterade och oköpbara (för andra än tyskar då) modeller…

Jaja, ska släppa det. Här kommer en liten bild på det jag gillar mest med F-länken. Spännet ❤️
C6C1C313-1184-43B6-8F10-ED18F4F88526.jpeg
 
Topp