• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Är ett Colareb Venezia i färgen jag tror de kallar för "swamp" eller dylikt. Sjukt prisvärt. Har använts i lite drygt ett år och har mörknat ett par nyanser. Väldigt skönt.
IMG_6888.JPG
IMG_6889.JPG
Ser trevligt ut! Såg det på deras sida och där ser det ljusare ut. Kul att se hur det kan åldras!

Jag tittar ut över de drygt 3 ar stora ägorna och konstaterar att 856:an gör sig ruskigt bra på ett svart läderband. Hög "pilot-faktor"!

Skulle tro att 856:an med UTC ser minst lika bra ut på svart läder med kontraststygn i.
IMG_1201.JPG

Edit: vilket kasst foto det blev. Har nog en del att lära i klockfotograferandets ädla konst.

Fan vad jag saknat dig här i tråden! Har till och med varit orolig att det hänt något, härligt att du är tillbaka.:heart:

Det var värmande ord...härligt att vara tillbaka igen :)

Jag fick lite överdos av KS. Det var en kombo av olika saker. Bland annat så tyckte jag att stämningen blev sämre och sämre. I princip varenda tråd spårade med personangrepp. Sen så behövde jag ett clean break då jobbet blev lidande av all tid jag spenderade på KS hur galet det än låter att det kan gå så långt.

Är det du @leiden som styr utlottningen? Jag är gärna med om det finns plats kvar.

Utlottning av Jaggis Sinn 856 UTC.
20 deltagare á 550kr/skalle
  1. @leiden
  2. @Moorflax
  3. @AdrianO
  4. @Neck of Steel
  5. @UncleBear
  6. @daviden
  7. @hnric
  8. @Toftich
  9. @Hoffa
  10. @Sundström
  11. @mega
  12. @zeke_varg
  13. @Yoko
  14. @jabla
  15. @Clark Kent

Jag ansluter om det är en ren utlottning som gäller :)
Noterat!

Här blir det ju ingen hårdtestning. Det får göra du när du vinner den :)

Godkväll! Hur bättre ta tillvara på tillfället att göra comeback med att anmäla sig till utlottningen att 856:n :) @Moorflax

Härligt att se att det är fortsatt bra drag i tråden och jag har verkligen maaaaaaaaassor att läsa ikapp nu.
Jätteroligt att se dig igen!
Välkommen tillbaka!

Jag fick lite överdos av KS. Det var en kombo av olika saker. Bland annat så tyckte jag att stämningen blev sämre och sämre. I princip varenda tråd spårade med personangrepp. Sen så behövde jag ett clean break då jobbet blev lidande av all tid jag spenderade på KS hur galet det än låter att det kan gå så långt.

Är det du @leiden som styr utlottningen? Jag är gärna med om det finns plats kvar.

Jag hör dig men i den här tråden verkar stämningen vara på topp. Kanske den trevligaste på KS?

Godkväll! Hur bättre ta tillvara på tillfället att göra comeback med att anmäla sig till utlottningen att 856:n :) @Moorflax

Härligt att se att det är fortsatt bra drag i tråden och jag har verkligen maaaaaaaaassor att läsa ikapp nu.
Nämen, vad är det som händer!? Han är tillbaka!? Skitkul! Blir samtidigt otroligt nyfiken på var du hållit hus. Har tänkt samma tanke som AdrianO, att något hade hänt.
Välkommen tillbaka hur som helst :)

Skönt att det inte var något värre ändå :) Lätt hänt att man går upp för mycket i vissa saker.

Jätteroligt att se dig igen!
Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka in i värmen.

Tack snälla :) Nu ska jag bara hämta hem mina Sinn´s också. Har inte burit klocka på flera månader så det ska bli ett kärt återseende.

Jag hör dig men i den här tråden verkar stämningen vara på topp. Kanske den trevligaste på KS?

Ja, så är det ju :) Det blir till att hålla sig här och i Sjöö-tråden.

Nämen, vad är det som händer!? Han är tillbaka!? Skitkul! Blir samtidigt otroligt nyfiken på var du hållit hus. Har tänkt samma tanke som AdrianO, att något hade hänt.
Välkommen tillbaka hur som helst :)

Man tackar som vänligast :) Det blev bara lite för mycket KS och även lite skeva köpmönster med saker jag jag verkligen inte behöver och som jag skyller Lifestyle-forumet för :)

Tillbaka
Topp