Fasiken vad härligt att få se mer bilder av den 356an, så snygg!!!Ok, den är fasen magiskt vacker!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasiken vad härligt att få se mer bilder av den 356an, så snygg!!!Ok, den är fasen magiskt vacker!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dom brukar inte ha flera i lager, dom alternerar på st/stgz och dom tar hem en ny den när den är såld, så det är inte en hyllvärmare. Men när jag köpe min så planerade jag in besöket när jag visste att dom hade en hemmaHoppas man får läge att prova någon dag.
Är det en modell som Erikson Urhandel brukar ha i lager ?
Tror dig!Kan säga att den bärs mindre än vad måtten och ”reklambilderna” säger. Helt klart en klocka att prova och få en aha-upplevelse av!
Härlig struktur i tavlan.
Ja den är riktigt levande!Härlig struktur i tavlan.
Ser sådär lagom härjad ut! Snyggt!Helt ok! Riktigt trevlig faktiskt!![]()
![]()
![]()
Du råkade ha makro knappen intryckt sen du fotade 356an men det ser ut som en 956Helt ok! Riktigt trevlig faktiskt!![]()
![]()
![]()
Helt ok! Riktigt trevlig faktiskt!![]()
![]()
![]()
Har någon hund tuggat på länken??Ser sådär lagom härjad ut! Snyggt!
Det i kombo med en väldigt kass fotograf är hemskt!
De blev bättre om jag klickade på dem!
Mycket bättre!![]()
Bättre?? Och, ja länken har varit med...full med skit!! Tandborste är bra!
9 sinn på länk, så ja why not! Hot Dog socks! En gåva från min hustru!Mycket bättre!
Du får kanske investera i en ultraljudstvätt så många länkar du har?
Gulliga strumpor förresten![]()
Ultraljudstvätt är super för länkar. Inte för klockor däremot kanske.Mycket bättre!
Du får kanske investera i en ultraljudstvätt så många länkar du har?
Gulliga strumpor förresten![]()
Japp!Hur fungerar laddmätaren?
Om du vickar på handen, går den till max då?
Den är ju stenhård. Hur har denna modell kunnat undvika tråden![]()
Bättre?? Och, ja länken har varit med...full med skit!! Tandborste är bra!
Riktigt snygg den kombon.
Känns som att man borde byta band lite oftare istället för att köpa ny klocka i tid och otidEller ett rött alcantara?
![]()
Definitivt billigareKänns som att man borde byta band lite oftare istället för att köpa ny klocka i tid och otid![]()
Billigare och billigareDefinitivt billigare
Har "fått igång" några med just nya band![]()