Två väldigt fina ur!Klockan är
7.56 och 8.56
![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två väldigt fina ur!Klockan är
7.56 och 8.56
![]()
Dubbelpipigt istället för GMTKlockan är
7.56 och 8.56
![]()
Prexis!Dubbelpipigt istället för GMT![]()
Då får du satsa på B-Uhr eller kanske något mer dressat passar![]()
Jag gör det.Någon som kör Audi?
![]()
Sinn Audi Sport Chronograph GMT Stahl Black Schwarz 44mm... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 29 192 kr
Sinn Annons: 29 192 kr Sinn Audi Sport Chronograph GMT Stahl Black Schwarz 44mm..., Referensnummer 9901; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2017; Klocka med originallåda; Klocchrono24.app
Du googlade på texten?Jag plockade den
Ja läsa noter har jag aldrig kunnat och sen har jag världens sämsta minne när det gäller sångtexter...Du googlade på texten?
Det gjorde jag iaf![]()
Usch den kronan ser inte go ut för handleden.Någon som kör Audi?
![]()
Sinn Audi Sport Chronograph GMT Stahl Black Schwarz 44mm... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 29 192 kr
Sinn Annons: 29 192 kr Sinn Audi Sport Chronograph GMT Stahl Black Schwarz 44mm..., Referensnummer 9901; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2017; Klocka med originallåda; Klocchrono24.app
Jag tror jag kommer gå bet på den
Göm den innan hustrun kommer hem!Ok, den är fasen magiskt vacker!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Temat är klart- röda sekundvisare.Vad hände här.
Är man hooked på Sinn nu också ?
Precis vad plånboken behöver
![]()
Ha ha japp det har du rätt i.Temat är klart- röda sekundvisare.
Ser fantastiskt trevlig utOk, den är fasen magiskt vacker!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ingen fara, bara att sälja av allt annat!Vad hände här.
Är man hooked på Sinn nu också ?
Precis vad plånboken behöver
![]()
Skulle passa in bra;Ha ha japp det har du rätt i.
Dock en 356 på väg in så det blir ju något annat. Jag är inte mycket för dykare egentligen men U50 är förjäkla charmig.
Riktigt snygg, dock ev något stor.Skulle passa in bra;
![]()
Sinn Spezialuhren | 240 St | online kaufen
240 St - Konzentration auf die wichtigsten Funktionen und eine klare Übersichtlichkeit sind wesentliche Merkmale der 240 St. Mit ihrer klassisch anmutenden Optik knüpft sie zudem an traditionelle Formwww.sinn.de
Kan säga att den bärs mindre än vad måtten och ”reklambilderna” säger. Helt klart en klocka att prova och få en aha-upplevelse av!Riktigt snygg, dock ev något stor.
Men tror jag nöjer mig med två som har röda visare![]()
Hoppas man får läge att prova någon dag.Kan säga att den bärs mindre än vad måtten och ”reklambilderna” säger. Helt klart en klocka att prova och få en aha-upplevelse av!