• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Oj ingen aning - har inget skal och tror nog att den ska monteras rakt på mobilen.
Tror den kostade runt 4-500 spänn så ingen superduper kvalitet men kul.
91CF5B47-7BCB-44B4-BEE8-4773830446C9.jpeg
61C50B63-A529-4C0D-AD97-ED9706133AE7.jpeg
Imponerande att du får den att hålla utan skal ;-) tack för bilderna!

Jag har faktiskt ett par av dom, inte överdrivet imponerande. Tycker dom flexar lite väl i ”skarvarna”..
Ok, bra att veta. Har inte köpt själv iom att de inte har någon krage.
Watchbandcenter brukar annars ha bra grejer. De har ett stort urval @vanman

Jaha nu sprack det för mig, kan inte matcha det här när jag bara har en Sinn som redan är fotograferad😬 Fick köra en nödlösning, nya Sinn EZM 7 ”Limeee Edition”. Det fräna med denna är att varje tavla är unik och sned på alla möjliga sätt. Det bästa med denna variant är att den saknar utvändig AR🙏
7D34CC9D-01FB-4E46-820C-458CAD8EEB42.jpeg
Hur är lumen? 😜

Jaha nu sprack det för mig, kan inte matcha det här när jag bara har en Sinn som redan är fotograferad😬 Fick köra en nödlösning, nya Sinn EZM 7 ”Limeee Edition”. Det fräna med denna är att varje tavla är unik och sned på alla möjliga sätt. Det bästa med denna variant är att den saknar utvändig AR🙏
7D34CC9D-01FB-4E46-820C-458CAD8EEB42.jpeg
No date - coolt

Det var en 356 med det urverket som jag blev erbjuden att köpa. Hade 10 år på nacken och som precis var nyservad.
Men det är inte lätt att veta tyvärr när erbjudanden komma skall.
Men det är klart den som har tålamod och kan vänta länge får ju tag i en till slut. Det gäller inte mig alltså ;)

Vi verkar gilla samma typ av dinkor, U50 har överraskat och gjort bra intryck på mig :)
B5B2BDD0-43AF-41B8-A7E6-0D78311C5463.jpeg
får man fråga varför u50 och inte ex u1 eller U2? är det storleken som bestämmer för dig?

Tillbaka
Topp