Eller nja, grabbens innebandyträning för att vara mer exaktPerfekt klocka för innebandyträning
![]()
![Winking face with tongue :stuck_out_tongue_winking_eye: 😜](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller nja, grabbens innebandyträning för att vara mer exaktPerfekt klocka för innebandyträning
![]()
Härligt! En 358( eller? ser blå ut?)Trevlig Sinnfredag!!!![]()
Wasabinötskålen eller akvariet?En sne till!![]()
Stämmer bra .Har varit på spa ett tag men nu tbx hemma igenHärligt! En 358( eller? ser blå ut?)
Nu blev jag sugen på GTEdit, jag är iof inne på min 3je g&t, så jag kan ha fattat fel!![]()
Tycker att den i alla fall förtjänar ett försökNu blev jag sugen på GTtyvärr ingen gin hemma. Men tror ni denna går an?
![]()
En länk som är tegimenterad är körd om den är repig.Tänker att någon måste ha gjort det tidigare? Ingen tjänst som Sinn erbjuder? Synd att köpa ny länk pga av repor.
Nu även med länkFy fasen, den där gröna 556 suktar mig varje gång
Äsch, jag har så många länkar redanNu även med länkblir svårare och svårare att motstå
![]()
I det stora hela är den nog korrekt?Lite läsning, även om allt inte är korrekt.
![]()
Buying Guide: The Best Sinn Watches From The 1990s
✓ Jorg takes a deep look at the best Sinn watches from the 1990s with some real classics. ✓ Featuring the 103, the 144, and more. ✓www.fratellowatches.com
Tänkte på att han skrev att EZM1 är 43mm, den är ju 40mm.I det stora hela är den nog korrekt?
Kan ju diskuteras när han tillskriver produktionen av Bell&Ross?
Sinn hade eller har väl egentligen aldrig någon egen tillverkning?
Damasko gjorde boetter och Guinand monterade väl ihop mycket (allt?) på 60-70 talet.
Håller med honom -
vilka härliga klockor![]()
144 GMTTänkte på att han skrev att EZM1 är 43mm, den är ju 40mm.
Den nya EZM1.1 i stål är däremot 43mm![]()
Tror du det bruna passar färgmässigt på 856B?Den uppmärksamme avslöjar snabbt mitt "etikettsbrott". Men den sitter väldigt bra på handleden.
![]()
Jag har det bruna på 856B så här kommer en bild.Tror du det bruna passar färgmässigt på 856B?
Snygga båda färgerna!Jag har det bruna på 856B så här kommer en bild.![]()
Tack. Jag gillar det robusta men ändå följsamma. Sitter bra även med tung klocka.Snygga båda färgerna!
Vadå ettikett? Ska jag köpa en UX blir det med läderDen uppmärksamme avslöjar snabbt mitt "etikettsbrott". Men den sitter väldigt bra på handleden.
![]()
@perhog vet!Tycker UX faller utanför gängse uppfattningar gällande dykare. Enligt mig är det inte schysst ens att kalla den dykare. Det är för banalt.
Det är ju en ”Ensatzzeitmessser” Det kan man bära hur som helst
Edit
Tveksam på alligator dock men vem vet
Helt rätt! Om man ska köpa en UX SDR med ett orignalband från Sinn, vilket ska man välja? @Dr. D @R.Capac och ni andra i tråden, shoot med bilder en lördag! Kanske är det en bra farsdagspresent till sig själv?Tycker UX faller utanför gängse uppfattningar gällande dykare. Enligt mig är det inte schysst ens att kalla den dykare. Det är för banalt.
Det är ju en ”Ensatzzeitmessser” Det kan man bära hur som helst
Edit
Tveksam på alligator dock men vem vet
Hade en på länk och jag anser det är nödvändigt. Sedan är det bara att komplettera med alla andra eftersom