Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill oxå vara med med en sned klocka!!![]()
Har du lärt dig tidvattenskalan?240 st gz kan också ligga på sida om man försöker lite ;-) trevlig helg allihopa!![]()
Yes, Ställ HW1 mot aktuellt högvatten tillfälle alt. tabell, lågvatten inträffar vid NW, nästkommande högvatten inträffar vid HW2, när det är dags roterar man så att HW1 hamnar på föregående HW2 och tidvattenperioden börjar omHar du lärt dig tidvattenskalan?
Har du provat det i praktiken?Yes, Ställ HW1 mot aktuellt högvatten tillfälle alt. tabell, lågvatten inträffar vid NW, nästkommande högvatten inträffar vid HW2, när det är dags roterar man så att HW1 hamnar på föregående HW1 och tidvattenperioden börjar om![]()
Damn, den missade jag! Den heter Nervous Dog Magazine, en av mina anställda som driver med mig efter jag skaffade tax.Hm....
Vad läser du för tidning?
![]()
Skulle också bli nervös om ngn stod och tittade på mig när jagDamn, den missade jag! Den heter Nervous Dog Magazine, en av mina anställda som driver med mig efter jag skaffade tax.
OT/Edit, varning för känsliga personer/kvinnor;Skulle också bli nervös om ngn stod och tittade på mig när jag![]()
Jag har torrsimmat den mot tabell, dåligt tidvatten här, hoppas C-19 lugnar sig till nästa sommar så man kan återgå till 6 veckor i sydeuropa på sommaren! Då får den bekänna färg!Har du provat det i praktiken?![]()
Ärsch, det är inget att skämmas för, alla får ju prostataproblem på ålderns höst ;-)OT/Edit, varning för känsliga personer/kvinnor;
Det är som när man står med axeln mot någon annan mans axel vid pissrännan på krogen....om man inte kissar inom 2 sekunder låser det sig![]()
Inget mot vad mina kollegor blir när jag sitter och skiter och kollar på dem!Skulle också bli nervös om ngn stod och tittade på mig när jag![]()
Inte bra såhär en fredag med vackra bilder. Risken är att jag okynnesbeställer en UXNu lite klockbilder
![]()
![]()
Ja vi får väl se om ryktena stämmer.Inte bra såhär en fredag med vackra bilder. Risken är att jag okynnesbeställer en UX. Men jag borde vänta tills nästa års EZM-släpp.
![]()
Det hoppas jag med, en krympt U2 hade varit häftigt. Eller en EZM2-remake som vi sagt så många gånger…Ja vi får väl se om ryktena stämmer.
Blir väl Limited Edition, 61st, och 28 veckors leveranstid på den.
Hoppas jag har fel!
Eller något helt nytt!Det hoppas jag med, en krympt U2 hade varit häftigt. Eller en EZM2-remake som vi sagt så många gånger…
Avslutandet av EZM10 lämnade ett rätt stort tomrum i ”flaggskepps” positionen. Tycker det vore lite underligt om det inte kommer någon form av ersättare nästa år.Eller något helt nytt!
Vi får väl be @ERIKSON URHANDEL meddela när dom får info om modeller som slutar säljas ;-)Avslutandet av EZM10 lämnade ett rätt stort tomrum i ”flaggskepps” positionen. Tycker det vore lite underligt om det inte kommer någon form av ersättare nästa år.
Fast det känns som man i dagsläget hoppas mer på att de inte hipp-happ slutar sälja resten av de modeller man haft span på.
Verkligen en bra idé!Vi får väl be @ERIKSON URHANDEL meddela när dom får info om modeller som slutar säljas ;-)
Jag hörde att dom skulle ta över verksamheten helt och hållet, det behövdes en Svensk firma för att ge kunderna det dom ville ha!Verkligen en bra idé!
Om de nu får veta det..
Edit, jag är iof inne på min 3je g&t, så jag kan ha fattat fel!Jag hörde att dom skulle ta över verksamheten helt och hållet, det behövdes en Svensk firma för att ge kunderna det dom ville ha!![]()