printzenr1
Basic
hittade detDet där bandet på ux är riktigt snyggt! var har du köpt det?
![Winking face with tongue :stuck_out_tongue_winking_eye: 😜](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hittade detDet där bandet på ux är riktigt snyggt! var har du köpt det?
då hoppas jag du kommer över en snart med bra prisJag har kastast mellan hopp och förtvivlan sen dom utannonserade släppet. Mitt andra hopp är att någon här på ks tröttnar på sin snart (mindre troligt).
Tack- Jupp passar sjukt bra till UX.Det där bandet på ux är riktigt snyggt! var har du köpt det?
OT men den här kändes ju lite inom släktträdet.Någon som känner till märket Kobold?
Tydligen hjälpte Helmut Sinn honom samtidigt han hjälpte Bell&Ross.
KOBOLD - Timepieces & Expeditions - "Embrace Adventure"
KOBOLD - Manufacturers of Expedition Tools and Travel Accessories. Since 1998. We manufacture professional-grade tool watches, travel accessories and pens. Embrace Adventure is more than our company motto, it's a lifestyle that is reflected in our products and brand.koboldwatch.com
![]()
Hårdare än hård men DYYYR!OT men den här kändes ju lite inom släktträdet.
![]()
Skruvade pinnar är tufft.Hårdare än hård men DYYYR!
Jag må va rookie men rent krasst så är alla deras modeller på tok för aggressivt prissatta. Ska man sälja vidare så går nog hälften bort (gissar jag, inte kollat än).Hårdare än hård men DYYYR!
De tar krafitgt betalt.Jag må va rookie men rent krasst så är alla deras modeller på tok för aggressivt prissatta. Ska man sälja vidare så går nog hälften bort (gissar jag, inte kollat än).
857 d=43mm, ltl=49,2mmUX 44mm diameter, 50,5mm LTL
856B 40mm 47,5mm
STF 42,6mm, 49,7mm
På något sätt luras UX:en?
Tycker inte den ser så stor ut?
Den där tickar många boxar för mig, tyvärr verkar företaget inte vara lika bra.OT men den här kändes ju lite inom släktträdet.
![]()
Trist...illa.Den där tickar många boxar för mig, tyvärr verkar företaget inte vara lika bra.
TimeZone : Public Forum » The Truth Behind Michael Kobold & the Kobold Watch Co.
the world\'s watch information resourceforums.timezone.com
Fy fasen. Det där varumärket vill man ha runt armen eller bli förknippad medDen där tickar många boxar för mig, tyvärr verkar företaget inte vara lika bra.
TimeZone : Public Forum » The Truth Behind Michael Kobold & the Kobold Watch Co.
the world\'s watch information resourceforums.timezone.com
Nja det finns två sidor av allt och det här är bara den ena så ta det med en nypa salt.Fy fasen. Det där varumärket vill man ha runt armen eller bli förknippad med
Så är det såklart. Men sällan rök utan eld…Nja det finns två sidor av allt och det här är bara den ena så ta det med en nypa salt.
Har du hängt upp en helmatt super svart mörkläggningsgardin bara för att kunna ta snygga foton??
Jajjemän, tapetserat hela lägenheten i svart!Har du hängt upp en helmatt super svart mörkläggningsgardin bara för att kunna ta snygga foton??
Uppskattar din hängivenhet!Jajjemän, tapetserat hela lägenheten i svart!
Finn ett fel!Känns som om jag varit hyfsat trogen om man kollar vad jag redigerat på telefonen sista tiden.
![]()
Kollade hur starkt magnetfält det var kring min lap top.Finn ett fel!
(Felet i fråga ligger högt på min villhöverlista och klarar 15000 Gauss)