printzenr1
Basic
var det klockan du köpte på pantbanken? är du nöjd?Jag vill oxå vara med med en sned klocka!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
var det klockan du köpte på pantbanken? är du nöjd?Jag vill oxå vara med med en sned klocka!!![]()
var har herrn köpt den gröna bandet?Lite bandbyte på lördagen. 900 fick dock behålla lädret.
![]()
Ja det var den, ja den är verkligen nice! Slump klocka som blev bra!var det klockan du köpte på pantbanken? är du nöjd?![]()
riktigt snygg!Ja det var den, ja den är verkligen nice! Slump klocka som blev bra!
Cheapest nato straps, kostar nästan inget alls så har ganska många olika. Gillar paratrooper, de går bara en gång under klockan och bygger inte på höjdenvar har herrn köpt den gröna bandet?![]()
Klippte av flerpen på mina vanliga naton häromdagen så att de blev single pass. Helnöjd!Cheapest nato straps, kostar nästan inget alls så har ganska många olika. Gillar paratrooper, de går bara en gång under klockan och bygger inte på höjden
Säkert 7733/34. Har en Tissot från 70-talet med det verket. Synd att dom inte tillverkar dessa nu då man spara lite tjocklek…frågade en annan tysk klocktillverkare och det var ngt manuellt verk Valjoux slutat tillverka som många använde förut så inte så enkelt tydligen.
Sinn delar ju andra verk med åtminstone Oris och CW, så borde ju funka kan man tycka.Sellita 510 m finns ju tex.
Men jag har såklart ingen aning om det är ett tillräckligt bra manuellt verk. Dock finns det andra märken som antagligen tycker så.
![]()
Best Sellita SW500 watches | BUYING GUIDES
There is a surprising amount of variety in just one movement family, meaning there is something for everyone with a Sellita SW500 movement.timeandtidewatches.com
såg också dom och reagerade på priset! lite väl saftigt tycker jag! för jag tror det finns klockor kvar?God morgon
Slöade runt på C24 och hittade de här två.
- Haha på riktigt?
![]()
Italienaren har åtminstone sänkt priset, det var 100 från början …God morgon
- Haha på riktigt?
![]()
Sinn har sålt alla och har ett hundratal på vänt om ngn som köpt inte vill vänta på sitt ex, vilket verkar kunna ta längre tid än de 9 veckor de skrev från början.såg också dom och reagerade på priset! lite väl saftigt tycker jag! för jag tror det finns klockor kvar?
såg också dom och reagerade på priset! lite väl saftigt tycker jag! för jag tror det finns klockor kvar?
God morgon
- Haha på riktigt?
![]()
Har också sett ett par stycken på Klein A knappa 4k E stycket så gör inte dumma affärer på chrono gott folk
såg på Erikson sida att dom kan bli tilldelade i ett senare skede. vad nu det ärFinns det klockor kvar? Känns som jag stått i varenda kö man kan stå i och ändå inte fått någon, du råkar inte veta var man kan få tag i en?
såg på Erikson sida att dom kan bli tilldelade i ett senare skede. vad nu det är. som föregående talare sa så har jag sett på ebay.
Farsdag… Tyskland spelar med numerärt överläge, men Schweiz ser starkt ut kanske överraskar dom med en seger. MEN NEJ DÄR ÄR DET AVGJORT… Då domaren ser att nummer 556 är korrekt inställd på tid och datum. Oj oj oj vilken rysare…![]()
![]()
Fan, jag är gammal. .Är boettformen densamma på schweizarna?
Det formatet verkar ha blivit poppis det senaste året.
70-talet är på väg med stormsteg...
Hyundai välte Twitter i veckan med den här bilen
Tycker det är en svincool bilFan, jag är gammal. .
ah okey då ber jag om ursäkt om jag gav dig lite falskt hopp!Pratade med Erikssons ur (en månad sen kanske), då sa han jag pratade med att det var kört mer eller mindre.
Det där bandet på ux är riktigt snyggt! var har du köpt det?två gringos![]()
ah okey då ber jag om ursäkt om jag gav dig lite falskt hopp!![]()