• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Förstår inte ens hur man fick i dessa till att börja med 🤣 tur att man hade lite Omega reservdelar hemma :p
FD11DD8A-DAF4-40DA-9ACF-9E8412E563D4.jpeg
FAD63357-0328-4D44-8E8E-5BD23804D55E.jpeg
Vad i hela fridens namn är det där för styggelser ens?!

Helt ärligt.. jag fattar ingenting 🤣
Vill byta till canvas

8E6FF109-7096-4C90-9C0D-03BB49D1CC25.jpeg
Det är inte alltid lätt att fatta vad jag menar, men du upptäckte det ju själv! :) Fel stift är ett rent.....var bara glad att du inte hade länken på med dom stiften, då blir det riktigt intressant! Finns verkligen ingenstans att bryta! Jag fick gå till uris och be dom fixa det. Så, rätt stift, dubbelkolla före montage, det blir bäst så!"

Tyckte den skulle passa @perhog nu när han håller på att utbilda sig till urmakare ;)
Helt OT såklart men kom precis ihåg en sak från förr.
Farsan hade som en liten grej att vrida upp gamla väggur hemma hos folk. Såklart vred han även upp gonggongen så det började slå och låta som fasen när vi åkt hem. Kul gubbe var han.
Jag gömde nyckeln/vredet till vårt ur, det tyckte han var osportsligt 😂

Tillbaka
Topp