Vad i hela fridens namn är det där för styggelser ens?!Förstår inte ens hur man fick i dessa till att börja medtur att man hade lite Omega reservdelar hemma
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad i hela fridens namn är det där för styggelser ens?!Förstår inte ens hur man fick i dessa till att börja medtur att man hade lite Omega reservdelar hemma
![]()
![]()
![]()
Säljarna borde börja läsa köpes annonser och köparna säljes annonserna så löser det där nog sigSpontant känns det som det mesta är svårsålt just nu…
Med mycket tålamod så går det, till slut. Har bytt några gånger men undviker det i stor utsträckning...Förstår inte ens hur man fick i dessa till att börja medtur att man hade lite Omega reservdelar hemma
![]()
![]()
![]()
Hoppas februari också blir en fattig månad så man kan köpa fler klockorSäljarna borde börja läsa köpes annonser och köparna säljes annonserna så löser det där nog sigOm det inte är det som är felet så är det nog den beryktade fattig månaden januari
Hur jag än vrider och vänder på det så kommer jag ändå alltid tillbaka hit
![]()
Länk på nu?
Det är inte alltid lätt att fatta vad jag menar, men du upptäckte det ju själv!Helt ärligt.. jag fattar ingenting
Vill byta till canvas
![]()
Den urtavlan är galet snygg
Den är riktigt bra, min allra första SinnDen urtavlan är galet snygg![]()
Fan vad snyggt! Kudos!Den är riktigt bra, min allra första Sinn
jag gillade modellen så mycket att jag slog till på en blå idag också![]()
![]()
Du är galenDen är riktigt bra, min allra första Sinn
![]()
I beg to differ!Du är galen![]()
Det räcker med 3st enl. @Jamterik så kvalar du in hos det gänget.Började skissa på vad det skulle kosta att ha en version av alla UX men slutade snabbt![]()
Vi får ha det i tråden istället. Jag kan förhoppningsvis snart bidra med en UX SBörjade skissa på vad det skulle kosta att ha en version av alla UX men slutade snabbt![]()
Du kanske har plats med en liten japanare i stallet?Den är riktigt bra, min allra första Sinn
![]()
Du kanske har plats med en liten japanare i stallet?
Rakuten har rea -11%.
Noterade att mitt B-uhr kostar ca 26k på den siten, så det var rackarns så dyrt....
+ moms och lite annat...Noterade att mitt B-uhr kostar ca 26k på den siten, så det var rackarns så dyrt....
Packa väskan och åka? Sälja alla..eller inte.....+ moms och lite annat...
De ligger högre i pris där borta.
Elegant.. nu saknas bara den blå och gröna med siffror sen har du en snygg kvartettDen är riktigt bra, min allra första Sinn
![]()
Vill gärna ha de men lite svårt att hitta någon som säljer sin.Elegant.. nu saknas bara den blå och gröna med siffror sen har du en snygg kvartett![]()
OT men det här är ju läckert;Piggar upp den sovande tråden med SINN 155 DS
![]()
Helt OT såklart men kom precis ihåg en sak från förr.Tyckte den skulle passa @perhog nu när han håller på att utbilda sig till urmakare![]()