Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer en laddning ev redan imorgon med 556IUtöver Uhrforum, finns det några bra europeiska forum med köp och sälj? Är sugen på en 556 I men K&S är helt dött. Har lagt upp en annons i Köpes men inte ett napp på flera dagar.
@Laddsladd , ser du dagskivan???Asch ni får en till!
Vad e de för pinupgin?@Laddsladd , ser du dagskivan???
Riktigt bra kombo med det lädret .
Snygg ju!
Den är för oss kärringarVad e de för pinupgin?
Måste fräscha upp skoltyskan innan jag vågar skaffa en sån@Laddsladd , ser du dagskivan???
Grattar till nya klockan men säg mig när du nu sålt en klocka varför köper du då en till likadan?Dumdumdum (stämningsfull musik)ohhhh ( hoppfull utandning)
ihhh ( exalterad)
Nöjd!
Den är lång ifrån likadan. Safirglas ist för akryl och stortysk datumskiva inte minstGrattar till nya klockan men säg mig när du nu sålt en klocka varför köper du då en till likadan?
Då förstår jag ännu mindre varför han sålde den ena. En seriös 103 samlare har MINST en av varje. (gärna någon med plasten kvar på åxå)Den är lång ifrån likadan. Safirglas ist för akryl och stortysk datumskiva inte minst
Östersunds finest och en Sinn, kan det bli bättre?
Ni är galna!Då förstår jag ännu mindre varför han sålde den ena. En seriös 103 samlare har MINST en av varje. (gärna någon med plasten kvar på åxå)
Två pärlor av mod 103, en utan dagskiva med plexi samt en med dag skiva och safir.
NEJ NEJ inte galna SINNessjukaNi är galna!
Well spotted!Östersunds finest och en Sinn, kan det bli bättre?
härlig på bund!NEJ NEJ inte galna SINNessjuka
Kvällen till ära en SINN DS (som normalt ligger i det eviga slutförvaret).
Hahah.. Bästa ärmdetaljen någonsin.
Te?7750 FTW (även om detta är en SW500)
Trevlig helg kamrater. Snart blir det annat än kaffe
Kan man röka skiten??Gröna vågen hos mig
Går säkert men rekommenderas inte.Kan man röka skiten??