Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad var problemet som gjorde att du fick skicka in den?Några sek plus sen igår så ruckad är den eftersom den alltid gick minus förut, bådar gott
Den gick några sekunder minus per dag och nån dag hade den gått även 10sek minus. En Sinn ska aldrig gå minus fick jag förklarat av Sinn själva, den ska gå mellan 0-10sek plus.Vad var problemet som gjorde att du fick skicka in den?
Min flygare leker kaffepannaEn dykare som leker fieldwatch.
Ser att du har 0-stitch bandet monterat . Dra dit nitar?Min flygare leker kaffepanna
Nåt får jag hitta på för hålen ser inte kloka utSer att du har 0-stitch bandet monterat . Dra dit nitar?
Vilken dålig ide det varSer att du har 0-stitch bandet monterat . Dra dit nitar?
Att sprätta stygnen eller dra dit nitar.Vilken dålig ide det var
Sprätta tråden.Att sprätta stygnen eller dra dit nitar.
Ett FETT bund!!!Sprätta tråden.
Nitar har jag inga och osäker på om det är min grej.
Nä, nytt band får det nog bli.
Spännande. Alla Sinn jag har haft har gått minus, också de som jag har köpt nya. De har alla gått 5-10 s plus i början för att sen sakta börja gå långsammare till de stabiliserade sig runt 2-3 s minus.Den gick några sekunder minus per dag och nån dag hade den gått även 10sek minus. En Sinn ska aldrig gå minus fick jag förklarat av Sinn själva, den ska gå mellan 0-10sek plus.
Det är typ vad min 556 går... några sek plus alltså, haha.Den gick några sekunder minus per dag och nån dag hade den gått även 10sek minus. En Sinn ska aldrig gå minus fick jag förklarat av Sinn själva, den ska gå mellan 0-10sek plus.
Fasen Totte. Dina tatueringar skojar man inte bort
E han tatuerad?Fasen Totte. Dina tatueringar skojar man inte bort
KlotterplankFasen Totte. Dina tatueringar skojar man inte bort
Eller bara missfärgad?E han tatuerad?
Den gick några sekunder minus per dag och nån dag hade den gått även 10sek minus. En Sinn ska aldrig gå minus fick jag förklarat av Sinn själva, den ska gå mellan 0-10sek plus.
Det är ett tecken från ovan.Sinngudarna ville säga mig något genom fordonets kombi instrument
Du och jag fick inte leka med kritor när vi var små....Klotterplank
Eller bara missfärgad?
Köp ikväll med andra ord! Det är sanktionerat från ovan som sagt.Sinngudarna ville säga mig något genom fordonets kombi instrument
Om bara AD haft öppetKöp ikväll med andra ord! Det är sanktionerat från ovan som sagt.
Om bara AD haft öppet