• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Då får jag väl ta U50 istället då
20220414_084114.jpg
Oh no! Min klocka är 08.47! Går den pckså långsamt?

Är det sailcloth du har den på?

Lite orelaterat gnäll, men förutom min U50 och 356 som fått gå på garanti-service fick även min CWC G10 gå tillbaka för dåligt urverk och nu inser jag att min Marathon GPQ går 5 minuter efter på ett dygn (och den är från mars) så den måste också gå. Jag blir ju lite less på klockor i allmänhet när det är fel på en så stor andel av de jag köper. Och då är jag inte heller den som köper 10 klockor per månad och håller på utan snarare en klocka per år eller färre.
OT; Det kanske räcker med att veta tiden på ett ungefär :)

1649931596988.png

OT; Det kanske räcker med att veta tiden på ett ungefär :)

1649931596988.png
Det är helt okej om det är det som är syftet med klockan, men jag vill förstås att produkter ska fungera som de ska. Jag vill ju inte titta på en brusig TV-bild även om jag ser vad som händer i programmet. Inte heller vill jag lyssna på radio som inte riktigt är ställd till rätt frekvens, även om jag faktiskt hör vad som sägs.

Det är helt okej om det är det som är syftet med klockan, men jag vill förstås att produkter ska fungera som de ska. Jag vill ju inte titta på en brusig TV-bild även om jag ser vad som händer i programmet. Inte heller vill jag lyssna på radio som inte riktigt är ställd till rätt frekvens, även om jag faktiskt hör vad som sägs.
Såklart!
Tänk innan vi fick samma tid i hela landet.
Såg ett program om att i UK var det utbyggnaden av tågtrafiken som enade deras tidszoner.

Tillbaka
Topp