Glenn
Basic
Yes, 556 I M, mockabrun.Är det mochatavlan? Riktigt fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, 556 I M, mockabrun.Är det mochatavlan? Riktigt fin!
Studiebesök hade varit kul! Talas det om ett studiebesök i närtid? Är i Frankfurt frekvent så kan möta upp med bil.Det har pratats lite om ett studiebesök.
Inte speciellt dyrt eller besvärligt att ta sig dit.
Ja det borde vara den första. Riktigt mysig
Studiebesök hade varit kul! Talas det om ett studiebesök i närtid? Är i Frankfurt frekvent så kan möta upp med bil.
Har postat bild på min 556 I M tidigare -nog lite mer än ett år sedan jag köpte klockan.
Snygg kombo! Blev bra med lite ljusare!Söndagsklockan. Ett blåbär på läder
Jag tycker nog det. Vi får väl se om det orsakar kräkningar hos @MoorflaxSnygg kombo! Blev bra med lite ljusare!
Han har ju gått bananas med olika band till sin tjocka italienare. Och dessutom smygit in bilder på vederbörande här i tråden.Jag tycker nog det. Vi får väl se om det orsakar kräkningar hos @Moorflax
Var väl ingen favorit men kräkvarning var det inte!Jag tycker nog det. Vi får väl se om det orsakar kräkningar hos @Moorflax
Skulle jag aaaaldrig göra!Han har ju gått bananas med olika band till sin tjocka italienare. Och dessutom smygit in bilder på vederbörande här i tråden.
Men den blir så konstigt fläskig och märklig med zulut.Var väl ingen favorit men kräkvarning var det inte!
Den där är så grymt snygg på det medföljande zulut.
Som gammal lchf:ar ser jag inga nackdelar med fläsk!Men den blir så konstigt fläskig och märklig med zulut.
Bestämmer mig för att ignorera detta. Tycker att det här uret funkar på mycket mer än det medföljande gråa Zulut helt enkelt.Var väl ingen favorit men kräkvarning var det inte!
Den där är så grymt snygg på det medföljande zulut.
Låter bra!Testar kameran i nya mobilen denna vackra höstkväll och konstaterar att 556:an är riktigt bra. Trodde inte jag skulle gilla den så här pass mycket ändå.
Okej här kommer en U1:a med några små justeringar...Haha...jag har faktiskt haft tankarna flera gången på att starta "den stora photoshop-tråden", då jag verkligen har noll skills i ämnet själv
Jag har trollat bort datumvisningen på min U1:a en gång, men det var bara att använda någon sudd-funktion som jag minns det. (Har postat bilden tidigare i tråden också)
Okej här kommer en U1:a med några små justeringar...
- Orange istället för röda detaljer
- Inget datum
- Mindre markeringar vid 3, 6, 9, 12
Okej här kommer en U1:a med några små justeringar...
- Orange istället för röda detaljer
- Inget datum
- Mindre markeringar vid 3, 6, 9, 12
The Hoff limited edition som bara såldes i Tyskland till de största Hoffsen är ju faktiskt den snyggaste färgkombon...
Tyvärr inget jag kunde styra över denna gång, det var verkligen sista utvägen och jag var tvungen att ta den, nu blir det paus från klockor och KS ett tag.
Tyvärr inget jag kunde styra över denna gång, det var verkligen sista utvägen och jag var tvungen att ta den, nu blir det paus från klockor och KS ett tag.
Tråkigt att höra Hoppas på en comeback hyfsat snart!Tyvärr inget jag kunde styra över denna gång, det var verkligen sista utvägen och jag var tvungen att ta den, nu blir det paus från klockor och KS ett tag.
Eller kan det var ett sådant där lånbyte igen?
Inget lånbyte. Denna tillhör mig numeraEller kan det var ett sådant där lånbyte igen?
I så fall röstar jag på blåbär.