Hm, kan det vara en 104, kanske den vita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hm, kan det vara en 104, kanske den vita?
Hojta till om den ska avyttras. Flipparsjukan verkar ju vara en åkomma som drabbar folk i denna tråd
VISA BILD FÖR BÖVELEN!!!!Inget lånbyte. Denna tillhör mig numera
Öppna tittgluggarna liteVISA BILD FÖR BÖVELEN!!!!
Oops...
Grattis @Anatta!
Riktigt stiligt! Kanske blir nästa Sinn det där
Glossy dial är verkligen inte att förakta! Vilket härligt skick den är i också! Lite småhack i ringen och skav på länken, som det anstår en riktig tool watchBlir verkligen hänförd över hur svart tavlan är på denna och en så simpel tavelkonstruktion kan bli så effektfull.
Det krävdes innehavskännedom och känsla för att lyckas med det du gjorde @Clark KentÄr ruskigt nöjd nu
Det som är trevligt är ju att för det mesta flippar vi en Sinn för en annan SinnHojta till om den ska avyttras. Flipparsjukan verkar ju vara en åkomma som drabbar folk i denna tråd
Har varit nyfiken på en 104 ett tag. Kanske inte en med vit tavla men kan va kul att testa
Tråkigt! Men jag har förståelse, oavsett anledningen. Ser fram emot att ha dig tebax snart!Tyvärr inget jag kunde styra över denna gång, det var verkligen sista utvägen och jag var tvungen att ta den, nu blir det paus från klockor och KS ett tag.
Jag var där! Men kom ganska sent. Nä det var inte jag. (Tror jag ) vad hade person för klocka på sig?@Anatta btw...
Visst var du på bioeventet som Erikson Ur anordnade? Var det dig jag pratade sinn med?
De va en omega seamaster.Jag var där! Men kom ganska sent. Nä det var inte jag. (Tror jag ) vad hade person för klocka på sig?
Väldigt fint event alltså.
Det var inte jag. Jag hade en för kvällen lämplig klocka på mig.De va en omega seamaster.
Ja de va jäkligt trevligt. Snart dags för sinn gtg igen. Måste bara landa en ny sinn först
Får leta efter en sinn på armen nästa gångDet var inte jag. Jag hade en för kvällen lämplig klocka på mig.
Ja en sån här klocka gör det absolut inget om den är lite smått inkördGlossy dial är verkligen inte att förakta! Vilket härligt skick den är i också! Lite småhack i ringen och skav på länken, som det anstår en riktig tool watch
Själ och karaktärJa en sån här klocka gör det absolut inget om den är lite smått inkörd
Ja, behåll värdigheten och sänk inte mer nu. @hampusghttps://klocksnack.se/threads/sinn-556-anniversary-nytt-pris-9-10.80352/
Att ingen hugger denna nu?!
Nu är den billig!
Alltså... 356:an på det bandet är bara sååå bra!Tycker att den gör sig riktigt bra på ammoläder tex. Inte fulländad, men nära.
Haha ja det blir nog inte mycket mer nuJa, behåll värdigheten och sänk inte mer nu. @hampusg
En liten reflektion angående 556 och 356.
556 på H-länk tycker jag är estetiskt fulländad out of the box. Den skulle man kunna ha på länk ständigt utan att den blir tråkig. Att det är kul att byta band är en annan fråga
Blästrad 356 på H-länk är solid och "lagom" bra. Däremot tycker jag att den behöver kompletteras med lite färg för att den ska lyfta ett snäpp till. Om det sedan är brunt, grönt, blått osv. spelar mindre roll men lite färg gör stor skillnad.
Tycker att den gör sig riktigt bra på ammoläder tex. Inte fulländad, men nära.
Förutom H-länk till 556 så tycker jag att det här är en riktig "käftsmälls-kombo"
Det blir lätt att jag väljer 556 före 356 eftersom att den har de bästa banden, så jag vill hitta den där riktiga "käftsmälls-kombon" även för 356 så det inte blir lika enkelt att välja 556
Har ni några idéer får ni gärna dela med er!
Den frågan är väldigt befogad!Alltså... 356:an på det bandet är bara sååå bra!
Vad är det som gör att du föredrar din 556i på ammo vs 356 på ammo?
Det gör den verkligen! Grönt läder tror jag också på356 gör sig bra på grön mocka också