Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla konstig Sinn det därTillbaka från butiks spring nu kaffe!
En specialare för japanska marknaden.Jäkla konstig Sinn det där
Sorry fel delJäkla konstig Sinn det där
Priset är, eller var, nog inte fel, men tidpunkten med julklappar, elräkningar och mat på bordet tynger nog.Rasande trevlig dinka. Förvånande att den som ligger på K&S inte sålts än. Brukar vara stor efterfrågan på 103. Tycker inte priset är fel heller
Kollar man på konsumtionen så ligger mycket längre tid nu än tidigare, misstänker oxå att det allmänna läget spelar roll.Priset är, eller var, nog inte fel, men tidpunkten med julklappar, elräkningar och mat på bordet tynger nog.
Ruggigt läcker är den! Grymt snygg på länk ocksåRasande trevlig dinka. Förvånande att den som ligger på K&S inte sålts än. Brukar vara stor efterfrågan på 103. Tycker inte priset är fel heller
Ja, men sitter man i båten så är det nog rätt inflationssäkert med klockor.Kollar man på konsumtionen så ligger mycket längre tid nu än tidigare, misstänker oxå att det allmänna läget spelar roll.
Riktigt fin, tack för bilderna. Lika bra som klockanÄntligen är man ägare av en Sinn! Jag hittade tillslut en Sinn U50 S BS och var tvungen att slå till.
Undrar om julafton inträffar när den träffar 24 ;-) oavsett är den väldigt fin!3vlig 3dje alla Sinnister.
Min har ju faktiskt en liten julgransvisare
Hoppas inte, har ju inte köpt julklapp till tjejen än!Undrar om julafton inträffar när den träffar 24 ;-) oavsett är den väldigt fin!
Är det verkligen nödvändigt?Hoppas inte, har ju inte köpt julklapp till tjejen än!
Stilig bild på turbo-björnen
Det är en SINN!Inte ett inlägg på hela dagen? vad har hänt? Är alla på julbord? Muntrar upp tråden med ett arkivfoto som @Dr. D kan gissa vilken modell det är
NÄÄ menar du detDet är en SINN!
103or iall ära men här stal vovven showen .103-lådans väktare. Alla Klock tjuvars stora fasa
Han stjäl alltid showen. Värre charmtroll får man leta efter, kan inte gå på stan utan att varenda tjej,dam,tant ska stanna och gulla. (med hunden alltså)103or iall ära men här stal vovven showen .
Verkar vara rätt trögt på säljmarknaden både här och på andra siter, mycket som ligger ute till vad som för 6-8 månader sedan var helt ok priser ligger osålda. Jag gör som @perhog låser in mina i det eviga slutförvaret. Det blir något för barnbarnen att klämma på.När det inte finns någon köpare får man chansen att omvärdera sina beslut och börja använda den mobbade dinkan igen
Det är ju trots allt jul snart...